Problemes

Problemes

per Lluís Domènech -
Nombre de respostes: 0

Benvolguts/des,


Tinc un curs amb diverses activitats Hotpotatoes que em donen problemes. Per començar n'hi ha unes que a l'índex (hi ha diversos qüestionaris junts) m'apareix un botó que diu "continua" i, si es prem, l'alumne surt directament al menú general del curs i allò ja li compta com a intent. A sobre, li surt una puntuació del 100%. Per contra, si respon totes les preguntes de totes les pàgines de qüestionaris, l'activitat no té un final pròpiament, així que quan surt manualment l'intent queda activat. Crec que es desactiva amb el següent cop que hi entres. El cas és que, aleshores, la puntuació queda a 0.

Les activitats més senzilles (sense índex, una sola pàgina) funcionen millor pel que fa a detectar l'inici i la fi d'un intent, però aleshores veig que la puntuació no encaixa. Si l'alumne encerta 8 preguntes de 10 el hotpotatoes li adjudica, efectivament, un 80%. Però al registre de puntuacions del curs moodle li apareixen 90 punts. He vist que al registre de preguntes això es deu a que li dona per vàlides totes les respostes, encara que l'alumne hagi fet dos errors. En un altre intent la diferència era de 20% a 40 perquè el moodle reconeixia menys errors dels que hi havia (però en reconeixia).

No sé si s'acaba d'entendre, però el problema vindria a ser, crec, que el moodle em dona errors a l'hora de puntuar les Hotpotatoes. Algú em sap ajudar? 


Moltes gràcies,

Lluís