Beoordelingsactiviteit leraar?

Beoordelingsactiviteit leraar?

door Moodle Learning -
Aantal antwoorden: 5

Beste mensen,

Ik ben opzoek naar een leraar beoordelingsactiviteit in een cursus.
Een criteria lijst met goed en fout velden waarmee de leraar de leerling inde praktijk mee kan beoordelen. (los van alle andere cursusinhoud)
Ik heb gedacht aan een test activiteit, maar deze moet door de leerling worden ingevuld, niet handig. 
Iets van een simpele checklist zal voldoende zijn.

De beoordelingsactiviteit moet een verplicht onderdeel van de cursus zijn en meetellen in de cursusvoltooing.

Heeft iemand een idee welke activiteit ik hiervoor het beste kan gebruiken? Misschien een extra plugin?

Ik hoor het graag glimlach

Gr. Hans



Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Moodle Learning

Re: Beoordelingsactiviteit leraar?

door Gemma Lesterhuis -
Foto van Heel behulpzame Moodlers

Hoi Hans,

De standaard opdracht activiteit is prima geschikt om ook voor Offline beoordelingen. Je zet dan inzendingstype allemaal uit zodat leerlingen niets kunnen insturen. Je kunt  feedbacktype een offline beoordelingsblad, kiezen dan downloaden leraren een werkblad en uploaden dit weer. Maar je zou ook bij beoordelingsmethode kunnen kiezen voor Beoordelingshulp dan maak jij een matrix dat aangeklikt kan worden. Zie voor instellingen : https://docs.moodle.org/35/en/Assignment_setting


Als je echt checklist zoekt dan kun je ook naar een van deze plugins kijken: https://moodle.org/plugins/?q=checklist%20moodle-version:3.5 


Gemma

Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Gemma Lesterhuis

Re: Beoordelingsactiviteit leraar?

door Moodle Learning -

Bedankt voor je reactie Gemma,

Het onderdeel "Beoordelingshulp" zie ik nergens terug bij de instellingen voor een opdracht.  Klopt dit?


Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Gemma Lesterhuis

Re: Beoordelingsactiviteit leraar?

door Joost Elshoff -
Foto van Heel behulpzame Moodlers