Role učitele bez práva úprav v kontextu kategorie

Role učitele bez práva úprav v kontextu kategorie

by Robert Pošvář -
Number of replies: 2

Dobrý den,

řeším takový zádrhel:

- rád bych nastavil v našem Moodle konkrétní skupině učitelů (vyučující hudební nauky) roli Učitel bez práva úprav tak, aby mohli do všech kurzů které se nachází v kategorii Hudební nauka, abych nemusel v každém novém kurzu této kategorie znovu a znovu přidělovat stejné role stejným lidem.


Nastavení jsem prováděl takto:

- menu Správa stránek => Kurzy => Správa kurzů a kategorií

- u kategorie "Hudební nauka" jsem klikl na "kolečko" nastavení => Přidělit role

- na stránce "Přidělit role v Kategorie: Hudební nauka" jsem klikl na roli Učitel bez práva upravovat

- na stránce "Přidělení role "Učitel bez práva upravovat" v kontextu "Kategorie: Hudební nauka" " jsem přidal konkrétní uživatele


Bohužel ale po těchto úpravách učitelé neměli přístup do žádného z kurzů dané kategorie a musel jsem je v jednotlivých kurzech (zatím naštěstí jen ve dvou) přidat zvlášť přes menu "Správa kurzu => Uživatelé => Zapsaní uživatelé" .


Netušíte někdo zda jsem někde něco nemohl opomenout (a případně co) nebo zda byla moje původní domněnka o přidělování role v kontextu konkrétní kategorie mylná?


Moc všem děkuji za jejich čas a nápady


R.

Count of ratings: -
In reply to Robert Pošvář

Re: Role učitele bez práva úprav v kontextu kategorie

by Jan Wohlgemuth -
Picture of Moodle Partner Picture of Obzvláště nápomocní moodlisté

Dobrý den,

zdá se, že klíčem je oprávnění moodle/course:view (toto oprávnění umožňuje vidět/vstoupit do kurzu, i když do něj nejsem zapsán), které má role teacher nenastavené. Mělo by tedy stačit nastavit na povolit.

S pozdravem

Jan Wohlgemuth

In reply to Jan Wohlgemuth

Re: Role učitele bez práva úprav v kontextu kategorie

by Robert Pošvář -

Dobrý den,