Moodle(3.3) in openedu, volgorde van vragen in test niet aanpasbaar

Moodle(3.3) in openedu, volgorde van vragen in test niet aanpasbaar

door Tim Vreeburg -
Aantal antwoorden: 3

Zie afbeelding van de moodle help site (via de url) en vergelijk deze met mijn scherm, er missen knopjes met pijlen erop.

https://docs.moodle.org/20/en/File:Quiz_order_and_paging_3_pages_3_questions.PNG


Ik kan de volgorde van de vragen dus niet aanpassen. Dus dan moet ik een nieuwe test maken, de vragen daar één voor één (dat zijn 3 tot 6 muisklikken per vraag per test) in de juiste volgorde invoeren (als ze bewaard zijn in de 'vragenbank') en dan de oude verwijderen. En hetzelfde geld als ik een nieuwe vraag wil toevoegen.


Bijlage No_order_changing_test.png
Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Tim Vreeburg

Re: Moodle(3.3) in openedu, volgorde van vragen in test niet aanpasbaar

door Richard van Iwaarden -

Hoi Tim,

Moet je deze vragen niet gewoon bij de helpdesk van OpenEdu stellen ipv hier? Ze hebben daar gewoon een helpdesk hoor!

Gemiddelde van de beoordelingen: Nuttig (2)
Als antwoord op Richard van Iwaarden

Re: Moodle(3.3) in openedu, volgorde van vragen in test niet aanpasbaar

door Tim Vreeburg -

Hoi Richard,


Dat ga ik ook zeker doen, maar ik weet niet of het probleem bij moodle ligt of bij openedu...

Ik had de servicebalie van moodle al gesproken, die verwees me naar deze forum, vandaar dat ik m'n vraag ook hier stel.


Dank je wel voor je antwoord glimlach

Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Tim Vreeburg

Re: Moodle(3.3) in openedu, volgorde van vragen in test niet aanpasbaar

door Tim Vreeburg -

Probleem is opgelost! 
Een zeer behulpzame werknemer van OpenEdu (maar de functionele beheerder van jouw locatie kan het ook, wellicht kan je het ook zelf) heeft de simpele 'alle caches leegmaken' uitgevoerd waardoor de elementen opnieuw werden geladen en het probleem verholpen werd.

Gemiddelde van de beoordelingen:  -