De activiteit 'opdracht'

De activiteit 'opdracht'

door henny jellema -
Aantal antwoorden: 3
Beste mensen,


Ik heb leerlingen een opdracht gegeven. Ze moesten een bestand uploaden. Dat hebben ze ook keurig gedaan. Dat kan ik hier zien
http://moodle.etine.nl/mod/assignment/submissions.php?id=512 datum, tijd alles er bij.
Maar nu kan ik nergens dat ge-uploade bestand openen. Ik doe een attachment bij dit bericht om te verduidelijken wat ik bedoel.

Ik zou heel erg blij zijn als een van jullie er naar zou willen kijken. Mocht het nodig zijn om als leraar in dit vak in te moeten loggen om precies te kunnen zien wat er aan de hand is,
ik verstrek je met plezier de rechten daarvoor, want zelf kom ik er absoluut niet uit.

Hartelijke groeten van Henny.
Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op henny jellema

Re: De activiteit 'opdracht'

door Jean-Pierre Pawlak -
Klik eens op de cijfer-knop helemaal rechts... Niet erg logisch en ook niet gemakkelijk in gebruik. Maar soit, in 1. 5.3 is het systeem is weer helemaal veranderd.
Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Jean-Pierre Pawlak

Re: De activiteit 'opdracht'

door henny jellema -
Bedankt.

Dit blijkt de oplossing! Inderdaad niet zo logisch, maar ik ben erg blij dat ik het weet.

Hartelijke groeten van Henny.
Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Jean-Pierre Pawlak

Re: De activiteit 'opdracht'

door koen roggemans -
Foto van Heel behulpzame Moodlers Foto van Hoofdontwikkelaars Foto van Moodle HQ Foto van Vertalers
Als je een nieuwe versie van het nl taalpakket download, zul je zien dat ik iets kortere formuleringen gevonden heb, zodat het wel min of meer op het scherm past.
Gemiddelde van de beoordelingen:  -