Bugs

Ang: Bugs

ved Bente Olsen -
Antal besvarelser: 2
Billede af Translators

Hej Klavs

Alle forslag til ændringer i Moodle, det være sig såvel fejl som forbedringsforslag, rapporteres i 'trackeren'. Moodle bruger systemet 'Jira' til det formål og findes her

tracker.moodle.org

Ofte vil det være bedst først at rejse sagen i et af de engelske fora, men når der er tale om en klar bug, er det ok at gå direkte til tracker'en. En fordel ved også at debattere det i et forum som du gør her - eller i det engelske, er, at der er større chance for at få opbakning til så at sige få sin sag igennem. I Jira kan man nemlig stemme på de ting man gerne vil have opprioriteret på Moodles to-do-liste, og chancen for at få stemmer til sagen er større hvis den også er behandlet i et forum.

Lige med hensyn til Boost er jeg spændt på hvad der sker. Jeg har selv oprettet MDL-57050, som er blevet afvist, hvilket jeg er noget betænkelig ved - især hvad angår argumentationen. Så det er tæt på at jeg, uden at vide hvad problemet konkret er, tør love at stemme for din rapport.

Jira er ikke det mest brugervenlige system der har set dagens lys, specielt ikke for novicer. Orker du ikke at sætte dig ind i hvordan du opretter en rapport - måske fordi du ikke regner med at få brug for det igen foreløbig - er det forståeligt. Men se på det, ellers vil jeg gerne give en hånd med det.

 

I svar til Bente Olsen

Ang: Bugs

ved jhjy jorfo -
I want a issue or bug related to the my content of fishing and their related materials and have a issue on
https://canoesurfer.net/ but there is no resource to resolve it.