inloggen in admin lukt niet meer

inloggen in admin lukt niet meer

door Patricia Hazemeijer -
Aantal antwoorden: 2

Inloggen in moodle org lukt, maar op mijn moodle admin site niet: https://www.study247.nl/moodle/login/index.php Ik heb al een tijdje wat cursussen in moodle staan, wilde verder gaan met indelen en ben dus vaker ingelogd en weer opnieuw ingelogd. Ging goed een paar weken lang. Ben bezig vanuit Wordpress. Ging allemaal goed. Kon ook de pagina linken en dat ging ook goed. Moodle goed ingericht. Gesynchroniseerd in Wordpress. Heb de website op https ingesteld. Of dat er mee te maken heeft? Ineens kan ik niet meer inloggen in admin moodle. 

Echter sinds gisteren is het ineens onmogelijk om nog in te loggen. Gebruikersnaam klopt en opnieuw wachtwoord aanvragen gaat ook goed. Ik heb cookies toestaan ingesteld, ik heb nieuw wachtwoord ingesteld, ook via webhosting geprobeerd dat wachtwoord opnieuw vast te leggen. Maar telkens als ik inlog dan staat er vervolgens dat ik gewoon weer niet ingelogd ben en kan ik weer inloggen, ik kom geen stap verder en raak best wanhopig. Of ik nou de verkeerde accountnaam gebruik? Nee, want dan zegt ie wel dat t ongeldig is, en laat me zien dat account of wachtwoord niet kloppen. Als ik de goede doe, dan rolt ie verder, maar laat me niet ingelogd komen, het blijft op home terugkomen en laat t staan als niet ingelogd. Opnieuw wachtwoord ingevoerd, al meerdere malen opnieuw, helpt ook niet. Wie weet raad?

Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Patricia Hazemeijer

Re: inloggen in admin lukt niet meer

door Sebastian Berm -

Beste Patricia,

Dit klinkt als een probleem met de sessies en/of de moodledata op de hostingserver.

Kun je eens kijken of de rechten van die map goed staan?

Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Sebastian Berm

Re: inloggen in admin lukt niet meer

door Patricia Hazemeijer -

heb dit probleem inmiddels omzeild door alles opnieuw te installeren op mijn website en nu kan ik er wel in, zijn er wel weer andere zaken waar ik tegen aan loop maar dat staat in een nieuw topic van mij. in elk geval dank voor je moeite! groeten patricia

Gemiddelde van de beoordelingen:  -