Møde i København torsdag den 8. december?

Møde i København torsdag den 8. december?

ved Nicolai Winther-Nielsen -
Antal besvarelser: 4

Hej Moodlere øst for Storebælt!

Susanne Nyrup og jeg og nogle af mine kolleger har drøftet ideen om at mødes lokalt og dele erfaringer med e-Læringssystemet og brugen af det, vi har ikke lige fået respons fra anden side på vor drøftelse på http://moodle.org/mod/forum/discuss.php?d=32198. Nu i bakspejlet kan jeg dog godt se, at der er en grund til, at der ikke er kommet svar. Af mig helt uransagelige grunde fik jeg lagt den ud i forum Brug af Moodle i Folkeskolen. Og der hører spørgsmålet helt sikkert ikke hjemme, og det gør jeg heller ikke selv, fordi jeg er involveret i akademisk undervisning... Nå, men forhåbentlig kan det nås endnu.  

Susanne og jeg og mine kolleger har fundet ud af, at vi godt kan torsdag den 8. december sådan ved kl. 13.15, og jeg lægger gerne institution til, da vi har en central placering lige ved Kultorvet. Men er der ikke andre i lokalområdet, som også kunne være interesseret i at deltage? I så fald vil vi da gerne høre fra jer og specielt også hvis I kan tilbyde oplæg på et kvarters tid eller så.

Hilsener Nicolai

I svar til Nicolai Winther-Nielsen

Ang: Møde i København torsdag den 8. december?

ved Jens Gammelgaard -
Billede af Translators
Hej Nicolai,

Posten er flyttet op på rette niveau blinker ikke helt guddommeligt men vist godt nok.

Hilsener
Jens
I svar til Jens Gammelgaard

Ang: Møde i København torsdag den 8. december?

ved Nicolai Winther-Nielsen -

Jo da, og for at blive i det sprog, så er det skam "såre godt" - frit efter skabelsesberetninigen i Første Mosebog tongueout

Og hvis det er det der skal til for at skabe publicity omkring indeen om at Moodle-folk mødes, så er det jo bare helt fint!

Hilsener Nicolai

I svar til Nicolai Winther-Nielsen

Ang: Møde i København torsdag den 8. december?

ved Jens Gammelgaard -
Billede af Translators
Hej Nicolai,

Hvordan forløb jeres 'MoodleminiMoot'?

De bedste hilsner
Jens
I svar til Jens Gammelgaard

Ang: Møde i København torsdag den 8. december?

ved Nicolai Winther-Nielsen -

Hej Jens,

Det endte jo med, at det blev et møde mellem Susanne og mig, men så havde jeg også to studerende med fra cand.it. uddannelsen i Aalborg, og de fik bare en pragtfuld inspirerende vejledning ved at lytte til Susanne. Jeg har efterfølgende lavet et Moodle-kursus, hvor Susanne introducerer os til alle de spændende teknologier, som hun arbejder med. Jeg føler mig meget priviligeret over en så fin service.

Mødet kom kun meget lidt til at fokusere på Moodle, og der kunne bestemt godt en anden gang laves en lille lidt mere omfattende loklalt møde, hvor der blev fokuseret på at Moodle-brugere mødes og snakker om platformen. Men foreløbig har vi rigtig god personlig kontakt, og kan sagtens klare os.

De bedste hilsener

Nicolai W-N (ikke Techow)