Open forum

Professionele Moodle hosting gezocht voor een school

Foto van Hans B.
Professionele Moodle hosting gezocht voor een school

Hi,

Al enige tijd wil ik m'n Moodle site bij een professionele Moodle beheerder onderbrengen.

Echter, een communicatief, projectmatig professioneel, innovatief en constructief bedrijf heb ik niet kunnen vinden. Mag best een wat groter bedrijf zijn als men in staat is de individuele klant te zien. Moodle-hostingsbedrijfjes met een z.g.n kruideniers mentaliteit, zijn er genoeg.

Wat ik wel tegenkom wordt goed omschrijven in een artikel op:

https://www.computable.nl/artikel/achtergrond/loopbaan/2874949/1444691/icters-zijn-communicatief-gezien-horken.html 

Graag verneem ik of er positieve ervaringen  zijn over bedrijven met de juiste mentaliteit om communicatief vaardig ICT/Moodle oplossing(en)/diensten te leveren.

Alvast bedankt.

Hans.

Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Arnout Vree, Moodle expert bij Avetica
Re: Professionele Moodle hosting gezocht voor een school

Hoi Hans,

Als grootste Moodle leverancier in Nederland kan ik je zeggen dat wij klanten hebben van ZZP-er t/m multinationals. Bij Avetica werken zowel ontwikkelaars als onderwijskundige consultants. En met die laatste zal je als klant voornamelijk contact hebben, want Moodle mag dan wel een IT-systeem zijn, het gaat om de onderwijskundige en functionele inrichting en doel wat je ermee hebt. En daar ligt onze focus altijd, bij kleine én grote klanten.

Ik herken overigens maar beperkt je geschetste beeld van ICT-ers. Ik ben zelf muzikaal en daarom vergelijk ik dit vaak met het bespelen van instrumenten; om echt muziek te maken moet je een gitaar anders bespelen dan een saxofoon. Als je deze kunst verstaat, valt er prima met ICT-ers te communiceren.

Hartelijke groet,

Arnout Vree
directeur Avetica

Gemiddelde van de beoordelingen: Nuttig (1)
Bob Roos
Re: Professionele Moodle hosting gezocht voor een school

Beste Hans,

De woorden van Arnout, een gewaardeerde collega in het vak, kan ik helemaal onderschrijven! Baselearning helpt je ook graag verder. Randy Vermaas en ik, de grondleggers van Baselearning, hebben al jaren ervaring met Moodle. Technisch maar vooral ook functioneel en onderwijskundig. Ook wij helpen grote bedrijven maar ook kleine. Kijk even op onze site www.baselearning.nl

Gemakshalve ga ik er maar vanuit dat jij je zoektocht kunt beëindigen. Of het nu Avetica wordt of Baselearning, beide bedrijven gaan jou zeker verder helpen en stellen jouw vraag centraal. Ik hoop natuurlijk wel dat het Baselearning wordt. Bel me even op 06-20120004.

Met grote groet,

Bob Roos

Gemiddelde van de beoordelingen:  -