Assignments/opdrachten: 1 rapport per gebruiker

Assignments/opdrachten: 1 rapport per gebruiker

door willem wattez -
Aantal antwoorden: 8

Hallo,

Ik ben docent en ik heb een groep van ca. 30 studenten, die zo'n 20 opdrachten dienen uit te werken.

Wanneer de opdrachten ingestuurd zijn kan ik deze beoordelen. Er is een standaard rapport waarin ik per opdracht alle ingestuurde inzendingen kan zien van alle 30 studenten (een gecompliceerd en te breed rapport).

Mijn vraag is: Is er ook een rapport waarin je per student alle ingezonden opdrachten kunt beoordelen?

Ik gebruik Moodle 2.8.5

Groet,

Willem


Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op willem wattez

Re: Assignments/opdrachten: 1 rapport per gebruiker

door Richard van Iwaarden -

Hallo Willem,

Dat is er zeker! Alleen weet ik even niet of dat ook al in Moodle 2.8 zo is, dus dat moet je een zelf checken.

Wanneer je in de cijferlijst zit, zie je achter de naam van een leerling een pennetje. Als je daar op klikt kom je in een overzicht van alle opdrachten van één student.

Dit overzicht heet 'Enkelvoudig scherm'.


Je kunt vanuit dit scherm:

1. Alle opdrachten van één student beoordelen, maar ook:

2. Alle studenten in één keer een cijfer geven voor een opdracht. (bv. na de deadline iedereen in één keer een onvoldoende geven)


Succes!

Gemiddelde van de beoordelingen: Nuttig (2)
Als antwoord op Richard van Iwaarden

Re: Assignments/opdrachten: 1 rapport per gebruiker

door willem wattez -

Heren, hartelijk dank voor jullie snelle reactie.

Ga het snel gebruiken.

Groet, Willem

Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op willem wattez

Re: Assignments/opdrachten: 1 rapport per gebruiker

door Joost Elshoff -
Foto van Heel behulpzame Moodlers

Hoi Willem,

Binnen je cursus heb je onder Rapporten ook het Enkelvoudig rapport. Dat maakt het mogelijk om:

- van 1 gebruiker alle beoordeelde activiteiten in de cursus te zien

- van 1 activiteit alle beoordeelde gebruikers zien