Missatges del tipus [[.......]]

Missatges del tipus [[.......]]

per Rafa Barrachina -
Nombre de respostes: 4
Hola, estic tot començant amb això del moodle, i m'agrada el seu funcionament. El meu dubte és que no se que significa quan surt paraules del tipus unlocked o auth_fieldlocks_help per exemple. Són paraules sense traduïr? Son camps de la base de dades? Dintre de l'opció "Només comptes manuals" surt.

Gràcies.
En resposta a Rafa Barrachina

Re: Missatges del tipus [[.......]]

per Joan Queralt -
Imatge Traductors
Em sona a camps de la BD que no s'han omplert amb el php. Però, podries enganxar una captura de pantalla?
De passada, per comprovar que la instal·lació va anar bé del tot, per què no tornes a pujar al servidor el mòdul login?
En resposta a Rafa Barrachina

Re: Missatges del tipus [[.......]]

per Carles Bellver -
Imatge Desenvolupadors Imatge Traductors
En principi això han de ser missatges que el Moodle intenta visualitzar i que no estan definits ni tan sols en anglès. Aleshores, com que no troba el missatge, el programa només pot visualitzar el nom de la variable entre claudàtors .... Amb la versió estable de Moodle i els mòduls estàndard no t'hauries de trobar molt sovint missatges d'aquest tipus.

Acabe de comprovar que en Autenticació > "Només comptes manuals", tots aquests missatges a mi em surten en anglès (els traduiré ara mateix al català). És molt estrany... Quina versió de Moodle estàs utilitzant tu?

Si ens envies una captura de pantalla com diu Joan, potser podrem identificar millor el problema.
En resposta a Carles Bellver

Re: Missatges del tipus [[.......]]

per Rafa Barrachina -
Hola, primer de tot agrair-vos la vosta rapidesa al'hora de respondre. He tonat a pujar el mòdul login i el problema ja està resolt. Surt en anglés. Quan tingui el funcionament aprés intentaré fer un cap de mà amb la traducció.

Gràcies.