Tinc perfil d'administradora i no puc veure el panell d'administració del curs

Tinc perfil d'administradora i no puc veure el panell d'administració del curs

per Irene Montijano Serra -
Nombre de respostes: 1

Hola,

Tinc la veersió 3 del Moodle. M'he creat dos perfils, amb dos correus diferents, un d'administradora i l'altre de professora. I en cap dels dos quan obro un curs m'apareix el panell lateral d'administració del curs. Si que puc editar, perquè a dalt a la dreta m'apareix el botó de activa edició i em permet editar el curs, afegint material i creant exercicis. Però en canvi no tinc cap panell lateral d'administració del curs, i per tant, no puc inscriure per aquí alumnes nous ni professors, i no puc crear grups.  

Quan sóc administradora, només m'apareix el panell d'administració quan estic al Tauler.

Algú sap com ho faig de fer perquè m'aparegui el panell d'administració de cursos?  Em falta algun pluggin? 

Moltes gràcies. 

En resposta a Irene Montijano Serra

Re: Tinc perfil d'administradora i no puc veure el panell d'administració del curs

per Joan Cervan -
Quan estàs al curs, com a administradora, a la roderta d'adalt a la dreta hauries de tenir l'opció per personalitzar/configurar la pàgina, que inclou l'opció d'afegir blocs (potser vas eliminar el bloc d'administració del curs)