Vragen uit vragenpool koppelen aan nieuwe cursus & aantal vragen per test instellen

Vragen uit vragenpool koppelen aan nieuwe cursus & aantal vragen per test instellen

door Daan van Tulden -
Aantal antwoorden: 2

Hallo,

Ik ben nieuw in het werken met moodle en sinds kort werkzaam binnen een bedrijf dat hier al langere tijd gebruik van maakt. Op dit moment zijn we bezig met een nieuwe cursus toe te voegen in moodle. Zover is dit gelukt.

Het lukt me op dit niet moment echter niet om:

- Te kiezen welke vragen uit de bestaande vragenpool ik wil koppelen aan deze nieuwe cursus. Hoe doe ik dat?

- In te stellen hoeveel vragen er per test/oefenexamen moeten worden gesteld. Voor deze cursus dienen er per test 24 oefenvragen te worden gesteld aan de leerling. Deze 24 vragen moeten willekeurig worden gekozen uit bovenstaande gekoppelde vragen aan de betreffende cursus.


Kan iemand mij hier in jip en janneke taal wegwijs in maken?


Hulp wordt zeer gewaardeerd!

Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Daan van Tulden

Re: Vragen uit vragenpool koppelen aan nieuwe cursus & aantal vragen per test instellen

door Daan van Tulden -

Ik heb het antwoord op bovenstaande zelf al gevonden. Deze discussie kan worden gesloten / verwijderd.

Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Daan van Tulden

Re: Vragen uit vragenpool koppelen aan nieuwe cursus & aantal vragen per test instellen

door Medical Ameland -

Hallo Daan, 


Dat is heel mooi dat je de vraag zelf al hebt beantwoord alleen zit ik met hetzelfde, zou je ook uit willen leggen hoe je dit hebt ingesteld?

Gemiddelde van de beoordelingen:  -