Learning plans

Learning plans

door Bas van Kollenburg -
Aantal antwoorden: 4

Hoi 

Ik wilde Learning plans gaan inrichten en zag dat deze nog geen vertaling heeft.

Weet niet of dit al bekend was

Gr Bas

Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Bas van Kollenburg

Re: Learning plans

door koen roggemans -
Foto van Heel behulpzame Moodlers Foto van Hoofdontwikkelaars Foto van Moodle HQ Foto van Vertalers

Hallo Bas,

Bedankt voor je bijdragen tot nu toe - Learning plan is geen standaard plugin en die vertaal ik niet, tenzij ik ze zelf nodig heb. Ga gerust je gang - ik neem je werk mee op in het taalpakket, zodat iedereen er kan van genieten glimlach

Voor de rest van de vertaling ben ik er nog niet toe gekomen om 3.1 volledig te voltooien. Nog een kleine 700 strings te gaan - een 500-tal zitten er al in.  Vermits het schooljaar er hier in Vlaanderen bijna op zit en het voortdurend regent, zal het niet lang meer duren glimlach

Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op koen roggemans

Re: Learning plans

door Richard van Iwaarden -

Hoi Koen,

In Moodle 3.1 zitten wel standaard de 'learning plans' hoor, dat is geen extra plugin.

Groetjes,


Richard.

Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Richard van Iwaarden

Re: Learning plans

door koen roggemans -
Foto van Heel behulpzame Moodlers Foto van Hoofdontwikkelaars Foto van Moodle HQ Foto van Vertalers

Ik heb het ondertussen gemerkt, maar het gaat over het learningplan block en dat is blijkbaar een niet standaard plugin. Ik weet niet of het over hetzelfde gaat als wat er standaard in zit. Nogal verwarrend allemaal ...

Gemiddelde van de beoordelingen:  -