Workshop

Workshop

door Marria Wester -
Aantal antwoorden: 1
Ik zou zo graag de workshop willen gebruiken voor peer-assesment maar ik vind het zo onoverzichtelijk. heeft iemand een goede nederlanstalige instructie of een voorbeeldopdracht?
Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Marria Wester

Re: Workshop

door koen roggemans -
Foto van Heel behulpzame Moodlers Foto van Hoofdontwikkelaars Foto van Moodle HQ Foto van Vertalers
Je hebt overschot van gelijk. Het is een schitterende en miskende module. Ooit heb ik ze één keer gebruikt (ik vind mijn 13-jarige leerlingen toch wat jong ervoor), maar dat is al anderhalf jaar geleden en ik kan er buiten mijn goede indruk van toen niet veel meer van verder vertellen.
In elk geval staat er wat in de Handleiding Moodle 1.5, waar je allicht toch iets kunt mee doen, en dan zijn er nog de helpbestanden: die zijn erg uitgebreid.
Ik heb gezien dat er terug een aantal nieuwe te vertalen zijn voor de volgende versie. Blij te zien dat er nog aan die module gesleuteld wordt.

Misschien een gek als antwoord op iemands vraag, maar zou je de handleiding/helpbestanden tijdens je zoektocht kritisch willen gebruiken en eventuele fouten/onduidelijkheden of tekortkomingen melden? Deel aub je kennis en ervaring. Beloning is een betere handleiding en een gratis versie van Moodle in het Nederlands clown
Gemiddelde van de beoordelingen:  -