Consulta amb una plantilla:

Consulta amb una plantilla:

per Pau Camós -
Nombre de respostes: 2
Bon dia!
Em dic Pau i m'agradaria que em poguessiu ajudar amb un problemet que tinc amb una plantilla que m'he baixat per el moodle 2.9.2.
Sincerament no sé si buscar ajuda en aquest fòrum però si em podeu ajudar estaria molt agraït.
La plantilla es diu: Campus
En aquesta plantilla, vé un logotip per defecte que és el del moodle, i un banner que també és el predeterminat, però suposadament es poden editar. Quan penjo el logotip, no es canvia per el que hi havia per defecte, adjunto captura del que vui dir, així serà mes visual.

Poso el logo que vui penjar però al guardar no m'apareix enlloc:

En resposta a Pau Camós

Re: Consulta amb una plantilla:

per Joan Queralt -
Imatge Traductors

Hola Pau,

Normalment els temes que inclouen un logo ja inclouen instruccions per substituir la imatge per una altra. Els casos que jo conec simplement aquest canvi consisteix en pujar al servidor el fitxer amb el nostre logo de manera que substitueixi al fitxer amb el logo original. 

Per exemple, suposem que la imatge que incorpora el tema sigui el fitxer logo.jpg, doncs pugem al servidor la nostra imatge amb el mateix nom de fitxer logo.jpg i deixem que aquest nou fitxer substitueixi a l'original.

Amb això normalment n'hi ha prou. Prova o busca a les instruccions del tema com proposen fer-ho.

Salutacions