Αξιολογόντας Πλατφόρμες ασύγχρονης εκπαίδευσης-Μια Μέθοδος

Αξιολογόντας Πλατφόρμες ασύγχρονης εκπαίδευσης-Μια Μέθοδος

by aggelos panagiotakis -
Number of replies: 1

Σήμερα, υπάρχουν πλήθος εμπορικά και μή προγράμματα και εφαρμογές για την παροχή υπηρεσιών ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης. Στην πτυχιακή μου εργασία χρειάστηκε να ακολουθήσουμε μια διαδικασία έστω να ξεχωρήσουμε και να αξιολογήσουμε όσο το δυνατόν καλύτερα κάποια απο αυτά. Η σειρά που ακολουθήσμε για μια τέτοια εργασία και την οποία επανασχεδιάσαμε σε κάθε βήμα και τελικά κρίναμε απαραίτητη ήταν η παρακάτω.Παρόλα αυτά σας παραθέτω την διαδικασία για λόγους ενίσχυσης ή απόριξης της καθώς και σε περίπτωση που υπάρχουν ιδέες για επαναπροσδιορισμό της.

για την εξεύρεση σχετικών και που θα περιείχαν studies, συγκρίσεις προϊόντων, και συζητήσεις για να κάνουμε πιο σαφές ποίες τάσεις επικρατούν και ποιες όχι στον χώρο των αλλά και γιατί. Έτσι καταγράψαμε με αρκετή λεπτομερια μια λίστα με κάποια χαρακτηριστικά και κριτηρία που θα έπρεπε να διαμορφώσουμε για όλα τα αυτά τα project.

2. Προσδιορισμός υποψήφιων.

 Σε μια προσπάθεια να ενισχύσουμε τα αποτελέσματα των διαφόρων κριτηρίων που συλλέξαμε από το προηγούμενο βήμα , εκτελέσαμε ακόμα πιο συγκεκριμένες αναζητήσεις για συγκεκριμένα προϊόντα ανοικτού κώδικα σε μια προσπάθεια να εντοπίσουμε υποψήφιες τεχνολογικές λύσεις. Επιπρόσθετα , συμβουλευτήκαμε επαγγελματίες του χώρου για να αποσπάσουμε σχετικές πληροφορίες. Δεν ήταν λίγα τα αδιέξοδα καθώς και αυτά που σταμάτησαν να υπάρχουν εξαιτίας αρχικά λανθασμένου σκεπτικού και έτσι η λίστα με τα υποψήφια άρχισε να μικραίνει ακόμα περισσότερα.

3. Φιλτράρισμα υποψήφιων και δημιουργία μικρότερης λίστας.

Θέλοντας να εφαρμόσουμε μια ποιο συστηματική μέθοδο με μια πιο μικρή λίστα υποψήφιων από αυτή που είχαμε στην λίστα μας, κάναμε μια ανεπίσημη δοκιμή με βάση τα κριτήρια του πρώτου βήματος. Τα εκείνα που αποκλείστηκαν σε αυτό το βήμα υπέφεραν από διαφόρους συνδυασμούς προβλημάτων, όπως κακά υλοποιημένα χαρακτηριστικά, περιορισμένη τεκμηρίωση ( , ή εγκαταστήσαμε το πλήρες πρόγραμμα στον μας και δημιουργώντας ένα λογαριασμό χρήστη αποκτήσαμε τουλάχιστον βασική εξοικείωση με τα προϊόντα αυτά.  Εφαρμόσαμε μια βαθμολόγηση από το 0(μικρότερο) έως το 10(μεγαλύτερο) πάνω στα κριτήρια αξιολόγησης του 1ου βήματος. Παρόλο που η πραγματική βαθμολόγηση καθορίσθηκε από την υποκειμενική μας εμπειρία με κάθε αλλάζουν γρήγορα κάνοντας κάθε εισφορά σε αυτά ιστορικής σημασίας. Για να περιπλέξουμε ακόμα περισσότερο τα πράγματα, κάθε εισφορά σε αυτά  πρέπει να έχει τέτοια ποιότητα ώστε αν κριθεί ως απόλυτα αξιόλογη εισφορά να μπορεί οριστικά να ενσωματωθεί στο κάθε και άλλες πηγές σχετικές με αυτά, για να καθορίσουμε πλήρως την αξία κάθε γενικού κριτηρίου. Έτσι συμπληρώσαμε το λογιστικό φύλλο και τους πίνακές του με την αξιολόγηση με βάση τα γενικά κριτήρια.

6. Σύνταξη και τεκμηρίωση Πρότασης/Σύστασης.
Συντάξαμε ένα κείμενο με τις πραγματικές εμπειρίες μας με κάθε πλατφόρμα και την συνοδεύσαμε με στατιστικά και μελλοντικά σχέδια για κάθε project. Έτσι πλέον μια τελική πρόταση ήταν εφικτή. smile

Average of ratings: -
In reply to aggelos panagiotakis

Απάντηση: Αξιολογόντας Πλατφόρμες ασύγχρονης εκπαίδευσης-Μια Μέθοδος

by annita kappa -

Η προς εκπόνηση πτυχιακή μου εργασία είναι σχετική με παρόν. Θα ήταν εύκολο να μου αποστείλετε το κείμενο με την αξιολόγηση που αναφέρετε? Ευχαριστώ ....