Handleiding 1.5 klaar

Handleiding 1.5 klaar

door koen roggemans -
Aantal antwoorden: 5
Foto van Heel behulpzame Moodlers Foto van Hoofdontwikkelaars Foto van Moodle HQ Foto van Vertalers
De handleiding voor Moodle versie 1.5 is eindelijk KLAAR. Er staat heel veel niet in wat ik er eigenlijk wel in wou, maar na ruim 2 maand tussen de soep en de pattatjes er aan te werken, wou ik ze dit weekend echt de deur uit glimlach.
Als iemand vindt dat er wat ontbreekt, wil ik er met alle plezier nog wat aan toevoegen, nog beter vind ik dat je dat zelf schrijft en het me doorgeeft grote grijns

Ik heb ze nog niet op moodle.org gekregen - Martin's mailbox is te klein en de max uploadgrootte van moodle.org is ook niet voldoende.
Ik vind er wel wat opglimlach
Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op koen roggemans

Re: Handleiding 1.5 klaar

door koen roggemans -
Foto van Heel behulpzame Moodlers Foto van Hoofdontwikkelaars Foto van Moodle HQ Foto van Vertalers
Als antwoord op koen roggemans

Re: Handleiding 1.5 klaar

door Hans de Zwart -
Wow Koen! Wat een monnikenwerk. Hier op school ga ik er in ieder geval meteen dankbaar gebruik van maken. Dank je wel!
Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op koen roggemans

Re: Handleiding 1.5 klaar

door Wim Camps -
Misschien niet de juiste plaats om deze vraag te stellen, maar is er een (Nederlandstalige) handleiding voor cursisten in voorbereiding? Of weet iemand waar je nu reeds een cursistenhandleiding kan terugvinden?
Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Wim Camps

Re: Handleiding 1.5 klaar

door Hans de Zwart -
Ik vind Moodle nog steeds een product waar je als gebruiker geen handleiding voor nodig zou moeten hebben. Een beetje computervaardigheden is het enige wat nodig is.
Voor de docenten gebruik ik een (introductie-) handleiding (op maat) van een pagina of 8 (veel screenshots) en de leerlingen krijgen een kwartiertje uitleg...
Gemiddelde van de beoordelingen:  -