Forumindlæg kan ikke ses

Forumindlæg kan ikke ses

ved Georg Adamsen -
Antal besvarelser: 5

Hej

Vi har et mærkeligt problem. Forumindlæg vises ikke i Forums. Men går man ind i de enkeltes profiler, er alle indlæg til stede. Det gælder både lærer og studerendes indlæg.

Er der nogen af jer, der ved, hvad man skal gøre for at få dem vist? Moodle siger hele tiden "Ingen nyheder endnu", også selv om der under Kursus opdateringer er både et nyt Forum og nye indlæg.

Mvh.

Georg S. Adamsen

I svar til Georg Adamsen

Ang: Forumindlæg kan ikke ses

ved Susanne Nyrop -
Hej Georg,

for en måned siden beskrev du et problem med at få vist indlæg i forum. Forhåbentlig fandt I en løsning på gåden. Det kunne være interessant at høre hvordan - var det et problem med jeres settings? Og hvordan det så efterfølgende går for jer?

 Susanne


www.nordiskestemme.dk
I svar til Susanne Nyrop

Ang: Forumindlæg kan ikke ses

ved Jens Gammelgaard -
Billede af Translators

Hej,

Ja, jeg har heller ikke svaret fra Georg, men normalt drejer det sig om, at man har oprettet grupper, som indlægget er tvunget ind i, ja måske oven i købet en usynlig gruppe.

Det der især er interessant er, at fora kan gennemtvinges til grupper i kursusinstillingerne og ikke kun under det enkelt forums instillinger.

Mvh
Jens

I svar til Susanne Nyrop

Ang: Forumindlæg kan ikke ses

ved Georg Adamsen -

Den ikke særlig spændende løsning på problemet var, at vi havde startet Moodle op på en version, der havde en bug i netop denne funktion. På grund af en kommunikationsbrist troede jeg, vi havde de nyeste moduler installeret, da jeg skrev her i forummet. Det var ikke tilfældet. Da vi fik systemet ajourført, var alt i den skønneste orden.

Tak til Nicolai for at give mig besked. Det har taget lidt tid for mig at få svaret, da jeg har døjet med en hjernerystelse.

Mvh. Georg

I svar til Georg Adamsen

Ang: Forumindlæg kan ikke ses

ved Susanne Nyrop -
Hej Georg,

godt at du fandt løsningen i sin tid. Jeg har på et tidligere tidspunkt været ude for noget tilsvarende, men netop en opdatering hjalp os.

Gpd bedring med hovedet: den eneste legemsdel som ikke kan erstattes af en protese smiler)