Acab de traduir unes etiquetes que faltaven al admin.php

Acab de traduir unes etiquetes que faltaven al admin.php

per Toni Mas -
Nombre de respostes: 2
Hola,

Ara he acab de traduir unes etiquetes que faltaven per traduir a l'arxiu admin.php

L'envio com arxiu adjunt.

Algú s'encarrega de anar ficant les noves versions dins el cvs?
Si volgues pujar-ho al cvs, hi ha algún poblema?

Venga, gràcies!
En resposta a Toni Mas

Re: Acab de traduir unes etiquetes que faltaven al admin.php

per Carles Bellver -
Imatge Desenvolupadors Imatge Traductors
Hola, Antoni. Ara ho miro i envio la nova versió al CVS. D'aquesta part de la feina, me n'encarrego jo des del principi perquè vaig ser qui va començar la traducció i Martin em va donar llavors permisos en el directori corresponent.

La pròxima vegada seria millor que enviessis en aquest fòrum només les línies noves o modificades, no tot el fitxer .php. Així podem veure tots més fàcilment quins són els canvis i esmenar qualsevol detall. Per exemple això que he vist en la cadena 'configallowobjectembed'. En anglès diu:

$string['configallowobjectembed'] = 'As a default security measure, normal users are not allowed to embed multimedia (like Flash) within texts using explicit EMBED and OBJECT tags in their HTML (although it can still be done safely using the mediaplugins filter). If you wish to allow these tags then enable this option.';

I en la teva traducció:

$string['configallowobjectembed'] = 'Com a mesura de seguretat, no es permet als usuaris normals integrar multimèdia (com el Flash) dins d'arxius de text que explicitament l'INTEGREN i etiquetes d'aquests OBJECTES en el seu HTML (malgrat es pugui evitar usant filtres mediaplugins). Si vostè desitja permetre aquestes etiquetes i objectes, autoritzi aquesta opció.';

Però fixa't que EMBED i OBJECT són etiquetes HTML i per tant no les has de traduir. D'altra banda, l'original no parla d'"arxius" (o fitxers), sinó de textos: p. ex. els textos que s'escriuen en un fòrum.

Finalment, una altra cosa que ajuda molt a aconseguir unes traduccions de bona qualitat -ja em perdonareu que em repeteixi- és tenir sempre presents la Guia d'estil i el Recull de termes de Softcatalà.
En resposta a Carles Bellver

Re: Acab de traduir unes etiquetes que faltaven al admin.php

per Toni Mas -
Hola Carles!!

No ha cap problema ni un, sols era una pregunta curiosa smile

Ok, la pròxima vegada t'envio sols les linies traduides, a més d'intentar fer millor la traducció. Com se nota que és la primera vegada que tradueixo . . . blush

Si, la vaig estar mirant, però lo de les etiquetes se m'havia passat per alt. Disculpes.

Aviat rebras més traduccions. big grin

Fins aviat!