instal·lar moodle en espai gratuit lycos-tripod

instal·lar moodle en espai gratuit lycos-tripod

per Rosa Maria Trias Capella -
Nombre de respostes: 1
Primer de tot salutacions a tots i totes ja que acabo d'entrar com a participant de la comunitat moodle català.

Des de fa un any estic interessada en moodle però per manca de temps no m'hi havia posat seriosament. Ara m'he decidit a preparar coses per el proper curs i ja he aconseguit pujar tots els fitxers (excepte els lenguatges que no utilitzaré) en l'espai que tinc assignat en lycos-tripod. Quan m'he posat a fer la instal·lació moodle em diu
Càrrega de fitxers  Alerta
Miro l'ajuda i diu que en el php.ini caldria que poses
file_uploads en 1 que suposo que deu ser el mateix que On (que és com està segons la informació de tripod)
A partir d'aquí no hi ha manera d'aconseguir la configuració.

He demanat avui mateix l'espai de la xtec, però, és clar, ara encara estem en vacances i potser no hi seré a temps.

Algú sap si és possible solucionar el problema o més val que treballi en local i ja ho pujaré tot quan em donin l'espai de la xtec?

Gràcies per endavant (si és que hi ha algú que estigui per aquestes coses el dia 18 d'agost)

Rosa Maria Trias
En resposta a Rosa Maria Trias Capella

Re: instal·lar moodle en espai gratuit lycos-tripod

per Joan Queralt -
Imatge Traductors
Hola Rosa Maria,
Fa molt de temps que no entro a Lycos on abans hi havia tingut un espai gratuït amb suport a php que, recordo, em donava molts problemes i mai vaig aconseguir arrencar.
Crec que el problema rau en què Lycos no et deixa crear el directori de dades moodledata "paral·lel" al directori html on es desen tota la resta de fitxers.
Jo de tu m'esperaria a tenir l'espai a Xtec i començar a barallar-m'hi Complicitat