Al die extra modules.

Al die extra modules.

door henny jellema -
Aantal antwoorden: 1
Beste allen,


Nu ik de eerste beginselen van Moodle onder knie heb ( en ik kan je laten weten dat ik er absoluut aardigheid in heb gekregen!!) dacht ik dat het tijd werd om de boel wat verder te verkennen.

Ik zie dan onder 'using Moodle' een imponerende lijst met modules staan. De book-module, de glossary-module, de database-module, enz, enz ... Als ik daar op een van de links klik, verzeil ik in een forum, terwijl ik graag wat informatie over die modules zou willen lezen ( ik heb eigenlijk geen flauw idee wat een glossary-module zou kunnen zijn, bijvoorbeeld).

In de Nederlandse handleiding (overigens mijn complimenten en mijn dank daarvoor aan de makers ervan; ik heb er zéér veel profijt van gehad!!) staat geen informatie over de modules.
En in de "normale'engelstalige afdeling kan ik ook niks vinden. Ik denk dat ik iets over het hoofd zie, maar wat? Heeft iemand een tip?

Met vriendelijke groet, Henny Jellema.
Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op henny jellema

Re: Al die extra modules.

door koen roggemans -
Foto van Heel behulpzame Moodlers Foto van Hoofdontwikkelaars Foto van Moodle HQ Foto van Vertalers
Ja, de handleiding gaat enkel over de standaard modules.

Als er iemand wat wil schrijven over de andere modules, wil ik dat graag toevoegen. Screenshots met standaard thema en ongewijzigd taalpakket aub.
Gemiddelde van de beoordelingen:  -