Tasques trameses no desapareixen.

Tasques trameses no desapareixen.

by Sergi Hormigo -
Number of replies: 2

Hola bones,

Sóc en Sergi, un estudiant de Publicitat i RRPP a la UdG i des de principi d'aquest curs estic tenint problemes. Segurament sigui una tonteria però em molesta bastant.

Simplement és que quan entrego una tasca, no desapareix la notificació i en la plana principal segueix apareixen sota de la assignatura el missatge de "Teniu tasques que necessiten la vostra atenció". Només em passa amb una tasca en dues tasques en concret, un està qualificada i l'altre no. 


Tot i que realment és una tonteria, és molt molest ja que m'organitzo bastant bé amb el moodle i això sempre està incordiant...


Gràcies per la vostra atenció.

In reply to Sergi Hormigo

Re: Tasques trameses no desapareixen.

by Roger Domínguez Argemí -

Hola,

La pàgina a la que fas referència és "La meva pàgina personal" (My Moodle). Aquesta pàgina mostra l'activitat dels cursos. En aquest sentit, no t'has de preocupar. La pàgina retorna activitat tot i que l'hagis finalitzat.

Per quedar-te més tranquil hauries d'accedir a la tasca i revisar l'estat de la tramesa. Si en aquest resum veus que la tasca ha estat entregada vol dir que encara està pendent de ser qualificada, i en aquest sentit la pàgina de "My Moodle" considera que encara tens activitat "pendent".

Salutacions,

RD