Педагогiчне навантаження

Педагогiчне навантаження

Юрiй Коломiйченко -
Кількість відповідей: 2

Як ви вирішуєте це питання у своїх навчальних закладах?

Дуже цікаво почути Ваш досвід.

Для викладачів та для слухачів.


У відповідь на Юрiй Коломiйченко

НА: Педагогiчне навантаження

Maks Mokriev -

Оце пригадав, що таке питання ми обговорювали на MoodleMoot Ukraine в 2013 році. Посилання на відповідну доповідь: http://2013.moodlemoot.in.ua/course/view.php?id=11

У моєму виші це питання так само ще не врегульовано. Оскільки у нас практикується така штука я рейтинг викладача, то робота з електронними курсами перераховується у певні звітні бали (години). Так бали нараховуються за створення курсу (створений курс потрібно атестувати на спеціалізованій комісії) та ведення такого курсу. Бали за ведення курсу залежать від кількості кредитів курсу та кількості груп, з якими працює викладач. Це доволі примітивно і потребує вдосконалення.

Кілька років тому обговорювали таке ж питання на семінарі з поляками та французами. Мушу сказати, що у них це питання також до кінця не врегульоване.

У відповідь на Maks Mokriev

НА: Педагогiчне навантаження

Юрiй Коломiйченко -
Власне це питання дуже і цікавить. усміхаюсь

я чув що деякі ВУЗи розмежовують ці години і відносять їх до методичної роботи, але хотілося б рахувати їх як педагогічне навантаження.
все ж таки це є робота викладача, звичайно можна зробити курс повністю автоматизованим, але губиться індивідуальний підхід. Його зробити автоматизованим значно важче.

Між іншім ще одне питання дуже цікавить: як вирішити питання співвідношення друкованих аркушів до академічних годин? Тобто скільки слухач чи студент має начитати на 1 ак.год. аркушів А4?