mercat de cursos

mercat de cursos

per Joan Queralt -
Nombre de respostes: 10
Imatge Traductors
He obert un wiki anomenat mercat on trobar cursos per a Moodle en català. Segur que moltes persones que han començat a treballar amb Moodle han fet els seus cursos sobre les temàtiques més diverses. I també n'hi ha hagut d'altres que han trobat a faltar un curs ja fet per adaptar-lo a les seves necessitats.
Potser ja arribat el moment de deixar de treballar individualment i treballar de forma col·lectiva. I això vol dir compartir els nostres treballs amb altres professors i professores. Aquests els agafaran i, molt problablement, els milloraran tot afegint-hi coses que no hem posat, proposant activitats més motivadores pels estudiants, etc.
Aquest wiki vol ser, doncs, un lloc de trobada on bescanviar cursos: oferir els que tenim fets, trobar-ne altres d'interessants, demanar a algú si en té sobre algun tema, etc.
Per començar he penjat un enllaç a un curs d'Open Office.org  Writer que he fet enguany i que pot servir per a què us estalvieu una mica de feina.
En resposta a Joan Queralt

Re: mercat de cursos

per Jordi Adell -
Hola Joan,

Me pareix una idea genial. Nosaltres, al Centre d'Educació i Noves Tecnologies de la UJI, estem preparant alguns "mini-cursos", tutorials, col·leccions de recursos de suport a cursos presencials, etc. etc. i també els penjarem quant estiguen mitjanament "presentables" Somrient

Salut,


Jordi.



En resposta a Joan Queralt

Re: mercat de cursos

per Jordi Perales Pons -
Joan,

Quan hagi revisat el material que hem preparat en el meu centre per al treball de coneixement del medi social i cultural, passaré enllaços dels cursos complerts i alliberats.

Jordi

En resposta a Joan Queralt

Re: mercat de cursos

per Alfons Rovira -
Hola Joan,

Jo també he fet alguna cosa en grups de treball al centre, però no hi està penjat a cap lloc, ho tinc a un CD, el potser més endavant podria publicar alguna cosa a mena de minicurs temàtic, fruit del treball en grup de diversos mestres.

Ulls oberts sorpresa Salutacions
En resposta a Joan Queralt

Re: mercat de cursos

per Josep Sánchez -

Hola!!

Em vaig iniciar en el Moodle aquest passat estiu al curs de Ciberespiral i la veritat és que té moltes possibilitats.

Encara no li he tret tot el "suc" però vaig fent tímidament Vergonyós... mirant de robar temps d'on no n'hi ha.

M'agradaria que li féssiu una ullada al meu Moodle (està en fase inicial):

http://phobos.xtec.net/jsanch14/

Només he posat un curs en accéss lliure per a visitants. Ja direu...

Estic obert a noves idees, comentaris, suggeriments i crítiques.Complicitat

Salutacions,

Josep Sánchez

jsanch14@xtec.net

En resposta a Josep Sánchez

Re: mercat de cursos

per Josep M. Fontana -
Ei Josep,

He intentat entrar al teu curs a fer-li una ullada però no he pogut. Quan intento entrar com a convidat no em diu que no puc entrar però em torna a la pàgina inicial. Per cert, quin tema utilitzes? Està molt bé.

Josep M.
En resposta a Josep M. Fontana

Re: mercat de cursos

per Roger Rué -

Hola Josep M.

A mi em passa el mateix. O em passava quan intentava accedir amb l'Internet Explorer; després ho he provat amb Firefox i hi he entrat sense cap problema...

També coincideixo amb tu en què el tema que ha triat el Josep està molt bé.

Roger

En resposta a Roger Rué

Re: mercat de cursos

per Josep M. Fontana -
És ben curiós perquè a mi precisament això em passa amb el Firefox. Amb l'internet Explorer ni se m'havia acudit de provar-ho, ja m'havia oblidat que existia aquest navegador smile. Em sembla que encara el tinc instal·lat, però. El provaré a veure si funciona.

Josep M.
En resposta a Josep M. Fontana

Re: mercat de cursos

per Josep Sánchez -
Hola!

Gairebé sempre utilitzo Firefox i mai havia tingut el problema que em comenteu. Des de la feina entro amb l'internet Explorer i fins ara em funcionava bé.

He creat un usuari: prova i password: prova per tal d'evitar el problema.

El theme és de Moodlethemes i posteriorment el vaig personalitzar.

Per cert, aquest senyor, en Himmat Singh i el seu equip no paren d'anar treient altres themes i ara demana que els usuaris contestin una enquesta per veure si cal cobrar per cada theme, cobrar quota de soci, etc. Ja veurem com quedarà tot això...

Salutacions,

Josep Sánchez


En resposta a Josep Sánchez

Re: mercat de cursos

per Josep M. Fontana -
Val Josep,

Ara sí que hi he pogut entrar. Potser m'animo i aprenc una mica d'economia i tot smile.

Gràcies per la info sobre els temes. Ja coneixia la web del Himmat Singh però no havia identificat el teu tema amb cap dels que ells han fet.

Josep M.
En resposta a Josep Sánchez

Re: mercat de cursos

per Xavier Baldovín Morales -
Hola, Josep

Nosaltres som una escola de Barcelona que tot just ara, l'octubre, ens hem iniciat en això del moodle. Per ara, tot esta en les beceroles.

La nostra pàgina no tracta, per ara, la mateixa temàtica que la teva. De fet, és un moodle pensat per a tota l'escola.

He estat ficant el nas pel curs que tens obert i m'ha semblat molt engrescador, sobre tot per al professor d'economia i empresa (demà mateix el faig entrar perquè al·lucini)

Crec que és una mostra de com cal fer les coses. Et desigem un gran èxit.

PD: Per cert, ara fa uns anys (potser 13 o 14) jo també vaig estar donant classes a l'institut de Palamós. Quins records (15 dies de substitució i una final del Barça).

Apa, siau ... i felicitacions

Xavier Baldovín