Importar preguntes d'un exercici hot potatoes a un qüestionari de moodle 2.2

Importar preguntes d'un exercici hot potatoes a un qüestionari de moodle 2.2

per Marià Betriu -
Nombre de respostes: 3

Bones,

 

en versions anteriors de moodle m'era molt còmode agafar un qüestionari (quiz) hot potatoes i importar les preguntes a un qüestionari de moodle. He intentat fer-ho amb la versió que tenim instal·lada al centre (la 2.2) i he vist que l'opció d'importar preguntes des hot potatoes no apareix. He revisat connectors i tal i no veig res. També he provat d'exportar el quiz de hot potatoes a webct (ja que aquesta opció sí que apareix) però la importació no es fa correctament i em dóna l'error de què no es pot escriure a la base de dades.

 

Alguna idea????

 

Moltes gràcies i salutacions.

En resposta a Marià Betriu

Re: Importar preguntes d'un exercici hot potatoes a un qüestionari de moodle 2.2

per Joan Guillén -

Hola Marià,

Doncs jo no faig servir les 'hotpot' així que no puc garantir-te res... però t'apunto el que veig:

-A la 2.4 veig que es poden importar arxius de hotpot a un qüestionari. Estant a un qüestionari (on vols importar), al bloc de Configuració-Banc_de_preguntes-Importa tens el menú que t'ho permet fer.

-La documentació la tens a http://docs.moodle.org/2x/ca/question/import

-Segons la documentació, sembla que a la 2.2 és exactament igual.

 

Potser no era això el que buscaves...

 

Atentament,

Joan

En resposta a Joan Guillén

Re: Importar preguntes d'un exercici hot potatoes a un qüestionari de moodle 2.2

per Marià Betriu -

Hola Joan,

 

moltes gràcies per la resposta. Pel que em dius, la 2.4 permet la importació directament, però la 2.2, no, De fet, hi ha una sèrie d'utilitats que la 2.2 no permet, però que després es van incorporar en versions posteriors.

 

Gràcies de nou !

 

Marià