1.5 is klaar

1.5 is klaar

door koen roggemans -
Aantal antwoorden: 4
Foto van Heel behulpzame Moodlers Foto van Hoofdontwikkelaars Foto van Moodle HQ Foto van Vertalers
Voor wie het nog niet gemerkt heeft: Moodle 1.5 is klaar.

Dat betekent ook dat er weer heel wat nieuwe mogelijkheden zijn, die allemaal vertaald moesten worden, met helpbestanden.

Op een 5-tal pagina's na, die ik er zondag nacht nog in het Engels bij heb helpen inzetten, was de Nederlandse vertaling andermaal volledig (wie ze mist, kan het Nederlandse talenpakket upgraden - nu is het wel klaar).

Ik zou graag gebruik maken van jullie gezamelijk opmerkingsvermogen om eventuele fouten er uit te halen. De anciens hier weten dat spelling helemaal mijn sterke kant niet is verlegen. Iets anders dat aandacht vraagt is de consequentie tussen interface en helpbestanden. Tijdens het vertalen is het me soms niet gelukt de interface te vinden waar een bepaald bestand of string nu juist voor moet gaan dienen om dat te controleren.

Wie weet is alles gewoon in orde...knipoog
Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op koen roggemans

Re: 1.5 is klaar

door Peter-Anne Wissema -
Allereerst en vooral moet me van het hart dat ik het werk dat je tot nu toe aan de vertaling hebt gedaan meer dan fantastisch vind. Petje af daarvoor.

Ik mis een beetje de helpbestanden bij de data van de workshop module. Ik ben ongelooflijk aan het stoeien met de datering en hoe ik het zo kan instellen dat leerlingen - al of niet gefaseerd -  werk kunnen inzenden
Ik vermoed dat de helpbestanden me daar goed mee van dienst kunnen zijn.
Ik ben helaas maar een "dom docentje" en een programmeur. Van een regel met meer dan één php-code raak ik al in de war. (hetgeen mijn bewondering voor jullie werk alleen maar doet toenemen)
Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Peter-Anne Wissema

Re: 1.5 is klaar

door koen roggemans -
Foto van Heel behulpzame Moodlers Foto van Hoofdontwikkelaars Foto van Moodle HQ Foto van Vertalers

Ik mis een beetje de helpbestanden bij de data van de workshop module.

Ik ben niet mee vrees ik. Wat bedoel je juist?
Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op koen roggemans

Re: 1.5 is klaar

door Peter-Anne Wissema -
Als ik bij het instellen van een workshop op het vraagteken bij de data van inzenden/ beoordelen enz klik, verschijnt er niets. Dat is jammer.
Gemiddelde van de beoordelingen:  -