Qüestionaris en moodle 2X

Qüestionaris en moodle 2X

per isabel lucio -
Nombre de respostes: 3

Hola a tots/es,

Tinc el següent problema: en restaurar els cursos al moodle nou no funciona cap qüestionari...només hi ha la informació general, però no hi cap pregunta! estem tots molt preocupats doncs teníem un munt de qüestionaris amb activitats i fins i tot exàmens i no es veuen ni els qüestionaris ni les preguntes i representen una feina d'anys que ja teníem feta i  no trobem. Ens podeu ajudar?

Per altra banda no trobem tampoc la manera de fer-ne de nous. Hem visitat els materials de formació que ens vàreu aconsellar (http://ateneu.xtec.cat/wikiform/wikiexport/cmd/tac/moodle2/b5_activitats_1/index) en el fòrum d'instalació,  però la part dels qüestionaris encara no està editada, si us plau algú ens pot aconsellar un lloc on podem documentar-nos? estem molt perduts amb aquesta versió i no podem treballar!!!

 

Salut,

Isabel

En resposta a isabel lucio

Re: Qüestionaris en moodle 2X

per Joan Guillén -

Hola Isabel,

Doncs primer de tot, mirem si està activat el mòdul de qüestionaris!

Has d'anar a Administració del lloc->Connectors->Mòduls d'activitat->Gestió d'activitats i veuràs la llista de connectors que pots tenir habilitats. La llista dependrà de la teva instal·lació de Moodle.

Mira que diu del mòdul 'Qüestionari' (Quiz en anglès). Compte de no confondre amb el mòdul 'Questionnarie'.

Si no està actiu, serà la resposta que buscàvem. Si no el trobes a la llista, caldria veure on tens instal·lat el moodle... i potser parlar hauries de parlar amb el proveïdor del servei.

Atentament,

Joan

En resposta a Joan Guillén

Re: Qüestionaris en moodle 2X

per isabel lucio -

Hola Joan,

En primer lloc moltes, moltes gràcies pel teu ajut. M'he passat un munt de temps revisant els connectors per si veia el problema sense veure'l i finalment ja veuràs el que m'ha passat...fa vergonya i tot... he anat a un curs molt senzillet a comprovar els qüestionaris i...he vist la barra de navegació lateral on es pot configurar el qüestionari!!! resulta que en els cursos on hi ha molt de material, que és on jo mirava d'actualitzar els qüestionaris, la barra de navegació està repleta de coses i a baix de tot, on no se'm ocorria mirar,  està la configuració del qüestionari... quan jo intentava activar edició i fer-ho com abans. La part bona és que estem tots contentíssims d'haver trobat els qüestioanris i les preguntes!!!

Ja m'he apuntat al curset de l'ICE a veure si aprenc com va i no molesto més en el fòrum, jejeje!

Salut,

Isabel

En resposta a isabel lucio

Re: Qüestionaris en moodle 2X

per Joan Guillén -

Perfecte!

Ara falta el tema dels cursos que no es podien restaurar... Ho parlem en l'altre fil, però la hipòtesi de que era un problema dels connectors ara no sembla gaire consistent.

Bé, ja diràs,

Joan