Wiki

Wiki

door Herman van Keulen -
Aantal antwoorden: 4

Hallo,

Ik heb een college die gebruikt de wiki bij zijn geschiedenisopdrachten. Nu is het zo dat leerlingen bestanden in hun wiki uploaden/plaatsen.
Maar bij een bepaald aantal bestanden wordt bij een nieuwe upload er een ander bestand uitgegooid.
Het lijkt dan dat de wiki "vol is en overloopt".

Is dit bekend en wat kun je dit voorkomen?

Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Herman van Keulen

Re: Wiki

door Rudy Wissink -

niet zozeer een antwoord, maar wel een vraag die in de lijn van wiki ligt. Ik wil de wiki ook als portfolio gebruiken. Op zich werkzaam, maar ik mis een mogelijk om bestanden te verwijderen. Bestaat deze mogelijk in wiki?

Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Rudy Wissink

Re: Wiki

door Peter-Anne Wissema -
Volgens mij is het zo dat als de leerlingen bestanden als bijlage in de wiki zetten, ze die bestanden in het tabblad bijlagen ook weer kunnen verwijderen.
Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Herman van Keulen

Re: Wiki

door Peter Roozeboom -
Over het overlopen van de wiki's. Kan het zo zijn dat wiki's alleen met zelf ingetypte tekst goed werken? Als ik een stuk tekst in een wiki kopieer uit een ander document, is de geschiedenis van de wiki naar z'n mallemoer. Ik heb van alles geprobeerd: kopiëren uit word, uit html bestanden etc, instellingen van de wiki aanpassen, maar niets helpt. Het werkt bij mij alleen als ik zelf intyp.
Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Peter Roozeboom

Re: Wiki

door koen roggemans -
Foto van Heel behulpzame Moodlers Foto van Hoofdontwikkelaars Foto van Moodle HQ Foto van Vertalers
Als je zulke fouten vindt, meldt ze dan aub op bugs.moodle.org.
Verzeker je er wel van dat je met de laatste versie werkt - misschien is de bug al opgelost.
Gemiddelde van de beoordelingen:  -