Corrector ortogràfic català TinyMCE?

Corrector ortogràfic català TinyMCE?

per Ismael Fanlo -
Nombre de respostes: 5
Hola a tothom!

Estic fent pràctiques amb un Moodle 2.4.1 i veig que l'editor HTML (el TinyMCE) ja incorpora un corrector ortogràfic, però no dona la opció d'escollir el català.

He intentat afegir-lo (cop de cec) a Administració del lloc > Connectors > Editors de text > Editor HTML TinyMCE > Check spelling:

- El motor d'ortografia el deixo com a Google Spell (per defecte).

- He deixat la llista d'idiomes com: +English=en,Spanish=es,Catala=ca,

Aleshores el corrector em mostra correctament aquesta llista d'idiomes, però quan activo la correcció en català, els suggeriments me'ls fa en anglès.

Algú s'hi ha barallat (i triomfat Complicitat ) en aquest embolic? He cercat per internet però no he vist la llum encara.

Moltes gràcies,

--
Ismael Fanlo
En resposta a Ismael Fanlo

Re: Corrector ortogràfic català TinyMCE?

per Josep Maria Tarruella -

Hola Ismael, a mi em passa el mateix que a tu. He estat mirant i remirant i fins ara res de res.
Confiem que algú més ens pugui dir quina és la resposta a aquest inconvenient, ja que al no poder utilitzar el corrector del propi navegador és un problema que no esperava en aquestes noves versions.
A veure si algú sap la resposta...
Salutacions.

En resposta a Josep Maria Tarruella

Re: Corrector ortogràfic català TinyMCE?

per Ana Estellés Palanca -

Hola!

He trobat el mateix problema... vau trobar alguna solució? 

Moltes gràcies!

En resposta a Ana Estellés Palanca

Re: Corrector ortogràfic català TinyMCE?

per Josep Maria Tarruella -

Per la meva part, res de res... una pena no poder resoldre aquest entrebanc!!!

En resposta a Josep Maria Tarruella

Re: Corrector ortogràfic català TinyMCE?

per Joan Guillén -

Hola!

Doncs contesto una mica tard... però ara he caigut per aquí...

-Jo sóc dels 'raros' que no faig servir l'editor de text (sovint necessito posar css que es menja l'editor o vull tenir el control del codi i que no afegeixi res). Per això no havia vist aquest 'problema'. Si no tens l'editor, tens la correcció del navegador normal (faig servir ff)

-En tot cas, pel que comentava en Josep Maria, entenc que agradaria tenir des de l'editor també disponible la correcció 'normal' del navegador. Per aconseguir-ho només cal desactivar el 'Check spelling' (tal com explicàveu, als connectors, la configuració general del tinymce, 'tancant l'ullet'). Ho tindríeu com en aquest editor on estic escrivint ara (al fòrum). En aquest cas, veureu que quan tingueu ja habilitades les opcions de 'botó dret' de l'editor, seguim tenint les opcions normals del navegador (concretament la d'habilitar la revisió ortogràfica i triar la llengua) fent el botó dret amb el Control.

-Certament, he provat el que comentàveu i, afegint el català a la llista del 'check spelling' no acaba de rutllar bé. Quan tingui una mica de temps intento esbrinar més... potser algú ja ens ho documenta...

-Per últim, per a que si algú mira aquest fil ho tingui tot controlat... si feu servir el firefox, cal instal·lar el complement 'Diccionari general català' per a que ens sigui útil tota aquesta història.

Atentament,

 

Joan