Motivatie verhogen mbv Moodle - Hulp gevraagd voor uitbreiding!

Re: Motivatie verhogen mbv Moodle - Hulp gevraagd voor uitbreiding!

door Jan Dierckx -
Aantal antwoorden: 0
Zelf heb ik de discussie over gradebook niet echt gevolgd, dus kan ik je niet helpen met de verschillende versies. Wel weet ik dat je om makkelijk met CVS te werken best niet via je browser werkt, maar met een apart programma. Het zou kunnen dat je daarom de readme.txt weergegeven krijgt, in plaats vande gevraagde module. TortoiseCVS is best gebruiksvriendelijk en instructies ervoor vind je onderaan op deze pagina. Als je er echt niet uitkomt wil ik wel een zipbestand doorsturen met het desbetreffende gradebook. Nadeel: zoiets veroudert snel. Eén keer tortoiseCVS leren gebruiken en je hebt altijd de laatste vissen ... euh versies op je pc staan. (Werkt voor Moodle en voor de modules in contrib)

Vim kan meer dan global find en replace. Als je je cursor op een functie zet en je drukt op CTRL+] (waar halen ze toch al die vreemde toetsencombinaties mixed) dan springt je cursor automatisch naar de regel waar deze functie wordt gedefinieerd. Dit is erg handig omdat je zo meteen kan zien wat een functie eigenlijk doet. Voor meer uitleg kan je dit antwoord van Martin lezen. Maar ik ben het met je eens dat vim vreselijk in het gebruik is. Deze webpagina laat ook toe om van Moodle functies te achterhalen waar ze voor dienen.
Gemiddelde van de beoordelingen:  -