Importar curs d'altre Moodle

Importar curs d'altre Moodle

per Juan Seguí -
Nombre de respostes: 4

Hola

Volia aprofitar cursos que tinc a una plataforma Moodle d'altre institut per tal de no començar de zero els cursos d'enguany.

El probleme és que, al ser un Moodle d'altre centre, em diu que no tinc més cursos a la plataforma per importar. El que si que tinc jo és la copia del curs amb un fitxer .zip.

Com puc fer servir eixe arxiu a la nova plataforma?

 

Moltes gràcies

Juan

En resposta a Juan Seguí

Re: Importar curs d'altre Moodle

per Margalida Capellà -

En principi, ho has de poder fer sense problemes, sempre i quan la còpia del curs a restaurar sigui feta des d'una versió igual o inferior a la del Moodle destinació. No obstant, hi ha algunes excepcions, a partir de Moodle 2xx per restaurar cursos fets en versions anteriors.

Si tens el zip de la còpia de seguretat del curs, en principi només es tracta de restaurar el curs a partir d'aquest fitxer. Al bloc administració de curs tens l'opció "restaurar" que et permet iniciar aquesta operativa. Primer de tot, hauràs de carregar l'arxiu zip a l'espai de fitxers del curs (ho pots fer abans o durant la mateixa restauració), i un cop el tinguis penjat clicar sobre el botó "restaura". A partir d'aquí, se t'obrirà un formulari previ en què podràs escollir i refusar les activitas o els recursos que vols reimplantar, així com els usuaris, fitxers de curs o els rols definits en la còpia de seguretat (sempre i que aquesta els inclogui).

En funció del servidor, de la grandària del fitxer a restaurar i /o de la versió de Moodle, el procés de restauració de la còpia de seguretat pot trigar una estona. Si la restauració s'acaba exitosament, tindràs un missatge de confirmació al final de la pàgina que monitoritza les passes fetes durant la restauració del curs. Però per experiència, si poc després d'un minut encara et trobes que aquesta última pàgina no acaba de caure del servidor (la icona de càrrega del navegador va voltant infinitament) torna enrera perquè quelcom no ha anat bé (no obstant, abans de restaurar de nou comprova què t'ha fet la restauració, en cas que hagi fet alguna cosa)   

 

En resposta a Margalida Capellà

Re: Importar curs d'altre Moodle

per Juan Seguí -

Moltíssimes gràcies Margalida

Ho he fet tal i com indiques i ha eixit perfecte!

 

Salutacions

Juan

En resposta a Juan Seguí

Re: Importar curs d'altre Moodle

per Margalida Capellà -
En resposta a Margalida Capellà

Re: Importar curs d'altre Moodle

per isabel lucio -

Hola a tots/es,

Seguint amb el fil de problemes d'importació jo us presento un altre, en intentar restaurar un curs des d'aministració del lloc em surt el següent error: error/No s'ha pogut importar el curs error/xml_writer_end_tag_no_match.

No se si és la mida del fitxer però crec que no doncs n'he importat altres de més grans i m'ha deixat fer-ho. Ja no se que fer, què m'aconselleu?

Salut,

Isabel