CVS

CVS

door Hans de Zwart -
Aantal antwoorden: 4
Kan iemand mij nog even uitleggen zonder dat ik daarvoor Martin hoef lastig te vallen hoe ik toegang krijg tot de CVS.
Ik wil namelijk heel graag de language files voor Nederlands updaten, zodat Moodle 1.1 meteen met een Nederlandse vertaling uit kan komen.
Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Hans de Zwart

Re: CVS

door koen roggemans -
Foto van Heel behulpzame Moodlers Foto van Hoofdontwikkelaars Foto van Moodle HQ Foto van Vertalers

Hallo Hams,

Schitterend!

Martin moet je een wachtwoord geven, dus je moet via hem. Je mag ze ook naar mij doorsturen: Ik heb uploadrecht op het plekje van het nederlandstalige languagepack.

Vriendelijke groet

 

Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op koen roggemans

Re: CVS

door Hans de Zwart -
Oké Koen,

Dank je wel. Ik heb Martin om een wachtwoord gevraagd en dat moet het me wel zelf wel lukken om het te uploaden.

Vr. groet,

Hans
Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Hans de Zwart

Re: CVS

door koen roggemans -
Foto van Heel behulpzame Moodlers Foto van Hoofdontwikkelaars Foto van Moodle HQ Foto van Vertalers

Prima,

Zijn er nog help-bestanden die moeten gebeuren ? Dan zet ik mij er nog even aan. Wij hebben hier op dit ogenblik zomervakantie en buiten het leggen van enkele kilometer netwerkkabel is de school, en daarmee ineens Moodle ook, wat uit mijn aandacht gegleden.

Groetjes, Koen

Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Hans de Zwart

Re: CVS

door Jan Nieuwstad -
Hans,

Op de moodle site staan vrij uitgebreide instructies over het gebruik van CVS (ook voor updates).

http://moodle.org/doc/?frame=cvs.html

Is er een specifiek deel waar je niet uit komt?
Wat voor platform gebruik je Linux/Unix/Windows?

Voor schrijftoegang moet je Marin toch lastig vallen omdat hij je toegang moet geven. glimlach


CU,
Jan
Gemiddelde van de beoordelingen:  -