No puc visualitzar les Tasques

No puc visualitzar les Tasques

by pere lloret -
Number of replies: 4

Hola a tothom, el problema és el següent: quan vull isualitzar les Tasques trameses pels estudiants (Penja un fitxer), i clico al damunt de "visualitza 8 tasques trameses" m' apareix el missatge "No hi ha res per visualitzar". Tinc la opció Tots a Nom i Cognom, i 10 Trameses per pàgina. Les Tasques dels alumnes s'han enviat, les puc obrir cada una dins de la seva carpeta a la carpeta Assignments, però dins de la Tasca no apareix la taula amb els usuaris, la tasca enviada, la data, etc. Algú sap com solucionar-ho? Gràcies.

 

Pere Lloret

In reply to pere lloret

Re: No puc visualitzar les Tasques

by Alex Egea Guirado -

Hola Pere, Una pregunta. Els estudiants d'aquest curs encara estan en el curs o els has tret ??

Pq si els has tret et passa el mateix que a mi. Jo tambè he preguntat com rescatar els arxius de les tasques posades anteriorment però que els alumnes ja no hi són, però els arxius si.

Potser en el teu cas només hauries de tornar a vincular els alumnes a aquest curs i el problema el tindries resolt. En el meu cas no, ja que els alumnes ja han realitzat aquesta assignatura i hi han alumnes nous cursant-la.

In reply to Alex Egea Guirado

Re: No puc visualitzar les Tasques

by Jordi Sureda COmajuan -

Hola, a mi em passa el mateix, d'un dia per l'altre va desapareixer la llista d'alumnes amb les seves respectives tasques, i em surt el mateix missatge que en Pere. En el meu cas els estudiants encara hi són ja que és el curs que estic fent ara.

Com es pot solucionar?

Merci

In reply to Jordi Sureda COmajuan

Re: No puc visualitzar les Tasques

by pere lloret -
Hola Jordi. Als fòrums (sobretot castellà i anglès) pots pots trobar fils interessants on parlen del mateix problema i ofereixen una solució que tracta de modificar línies de codi dels blocs Tasques i Qüestionaris, jo ho vaig provar i la solució va funcionar a mitges. El que sí va funcionar va ser reinstal·lar el Moodle de nou, ara tot torna a estar bé. En el meu cas el problema sembla que venia d'una actualització prèvia de les versions de Mysql i Php del programa que utilitzo com a servidor, que creaven algun conflicte amb les versions del Moodle. Molta sort. Pere