Spam plugin i błąd

Spam plugin i błąd

Napisane przez: Franek Miszczak ()
Liczba odpowiedzi: 0
Od razu mówię, że jestem kompletnie zielony w temacie. Sprawa ma się tak. Po instalacji wchodzę sobie do admina (przynajmniej mam taki zamiar) i to przekierowuje mnie na inną podstronkę, na której pojawia się informacja:

If an authentication plugin, such as email-based self-registration, is selected, then it enables potential users to register themselves and create accounts. This results in the possibility of spammers creating accounts in order to use forum posts, blog entries etc. for spam. To avoid this risk, self-registration should be disabled.

Jest ona na stronie:

/admin/upgradesettings.php

po wyborze czegokolwiek strona przechodzi na /admin/upgradesettings.php?return=site

Niezależnie od tego, co wybiorę, zaraz później, gdy chcę wejść ponownie do admina, pojawia się Internal Server Error The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request. Please contact the server administrator, webmaster@maxverde.xaa.pl and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error. More information about this error may be available in the server error log. Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request. Ktoś ma jakiś pomysł jak laikowi wytłumaczyć o co kaman? Z góry dzięki.
EDIT Okazuje się, że wchodząc do admina znów pojawia się ta strona, więc nie wywala błędu z serwerem. Niestety nadal nie da się wejść na stronę główną, mimo że tuż po instalacji było to możliwe i tutaj ten błąd serwera jest wywalany.