standaard e-mail reply uitzetten

standaard e-mail reply uitzetten

door lennart de jonge -
Aantal antwoorden: 3

Beste mensen,

nog twee vraagjes (ja we beginnen net met Moodle op school en zijn dus absolute beginners!):

1. leerlingen klagen nogal dat wanneer ze een bericht op een forum plaatsen, ze allemaal (dus alle leerlingen die eens gereageerd hebben op het forum) een mailtje krijgen met het nieuwe bericht. Het is vast een instelling, maar ik kon hem niet vinden. Hoe kan ik dit uitzetten?? Alleen in je eigen profiel de optie: 'e-mail actief' uitzetten, werkt niet.

2. Ik heb mijn foto op deze site geprobeert te wijzigen en er komt steeds die charmantie oude dame... eerst verwijderen en een nieuwe plaatsen werkt niet... iemand een idee??

wederom hartelijk dank!!

we ploeteren verder.

Lennart

Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op lennart de jonge

Re: standaard e-mail reply uitzetten

door Herbert Keijers -
Hallo Lennart,

  1. Leerlingen kunnen zelf aangeven of ze mails willen ontvangen per forum. Is een admin instelling als je het forum aanmaakt. Je ziet deze dan terug rechts boven het forum.
    Speel maar eens wat met de instellingen, dan zie je het.
  2. Vaak doet een refresh van de pagina wonderen ...
Veel ploeter plezier !
Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Herbert Keijers

Re: standaard e-mail reply uitzetten

door lennart de jonge -

Beste Herbert,

thnx voor het snelle antwoord.

Na ook zelf bedolven te zijn onder de e-mailtjes (gelukkig heeft mijn google account een 1G inbox storage) heb ik een melding gemaakt op de hoofdpagina van onze elo.

Tevens ben ik er inmiddels achter dat leerlingen in hun persoonlijk profiel aan kunnen geven of ze hun e-mail actief zetten (dus of Moodle automatisch reply stuurt) of niet. Ze moeten hem dus uit zetten.

Bedankt en groetjes,

Lennart

Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op lennart de jonge

Re: (standaard e-mail reply uitzetten) fototje

door petra neusel -

Het gaat om je vraag/verzoek 2:
Als het al opgelost is, beschouw dit bericht als niet verstuurd! knipoog
Maar zit je er nog mee ... verander dan de naam van de foto die je wilt wijzigen, gebruik niet de zelfde naam, die je aan de eerste foto gaf. Want dan pakt die altijd uit het cache de eerste foto.

Gemiddelde van de beoordelingen:  -