lycos hosting

lycos hosting

door trudy k -
Aantal antwoorden: 10

Krijg moodle niet draaiende bij mijn host (lycos)

heb lokaal op mijn pc thuis moodle wel draaiend gekregen, zonder problemen (versie 1.4) maar vermoed beveiliging van lycos all in one pakket. Heeft iemand ervaring wel of niet??

groet

trudy

Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op trudy k

Dit forumbericht is verwijderd

De inhoud van dit forumbericht is verwijderd en kan niet meer getoond worden.
Als antwoord op trudy k

Re: lycos hosting

door Jean-Pierre Pawlak -
Bij Lycos staat php safe mode op 'on'. Verbeter me als ik me vergis maar normaal gezien krijg je Moodle zo nooit aan de praat.
Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Jean-Pierre Pawlak

Re: lycos hosting

door koen roggemans -
Foto van Heel behulpzame Moodlers Foto van Hoofdontwikkelaars Foto van Moodle HQ Foto van Vertalers
Inderdaad - als dat het geval is: andere host zoeken / niets aan te doen
Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op koen roggemans

Re: lycos hosting

door trudy k -

Lycos heeft dus safe mode = on

als je zegt: niets aan te doen. Dus geen workaround. Dat is jammer.

Wilde graag wat experimenteren met Moodle en aan de docenten de mogelijkheden tonen. Zal dit tonen dmv andere manier moeten doen, bijvoorbeeld mijn installatie thuis beschikbaar te stellen, op mijn eigen Apache webserver en MySQL/PHP/Moodle installatie

groet

Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op trudy k

Re: lycos hosting

door koen roggemans -
Foto van Heel behulpzame Moodlers Foto van Hoofdontwikkelaars Foto van Moodle HQ Foto van Vertalers
Ja, inderdaad.

Een pc'tje op school waar je de demo-moodle voor windows op installeert is ook een mogelijkheid - zou zelfs van een USB-stick moeten lopen.
Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op koen roggemans

Re: lycos hosting

door trudy k -

Ok, die link met demo installatie is ook een goeie, ga ik opzetten woensdag als ik weer op school ben.

Bedankt!

Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op trudy k

Re: lycos hosting

door Jan Joost de Vries -

Ik heb een knoppix cd gemaakt met moodle erop. Belangstellenden kunnen de link krijgen om de iso te downloaden.  Ik ben benieuwd wat jullie er van vin.den

Groet Joost de Vries

Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op koen roggemans

Re: lycos hosting

door trudy k -

Met Lycos hosting (oa All in One pakket)  kan je nu een Moodle installeren via hun One Click installatie.  Dit lukt iedereen!! Mijn (test)Moodle staat inmiddels bij een andere provider omdat de handmatige installatie voor mij destijds bij Lycos op problemen stuitte, maar voor mensen die Moodle zelf willen uitproberen lijkt me dit een geweldige kans.

Gemiddelde van de beoordelingen:  -