Problemes amb gestió de l'autenticació

Problemes amb gestió de l'autenticació

per Francesc Rodríguez -
Nombre de respostes: 3

Hola:

L'opció de gestió de l'autenticació dins d'Usuaris/Autenticació no em presenta la finestra habitual on es poden habilitar, entre d'altres els comptes manuals. Només em surt el títol. He probat tornant a pujar al servidor la carpeta ADMIN però a les hores em desapareixen totes les opcions d'administració. No sé què és el que estic fent malament. Tinc la versió 1.9.2 i el moodle està allotjat a phobos. Agrairia moltíssim un cop de mà. Gràcies

En resposta a Francesc Rodríguez

Re: Problemes amb gestió de l'autenticació

per David Monllaó -

Francesc, pel que dius té pinta de ser un problema de codi, per comprovar-ho pots activar el mode debug des del bloc d'administració -> servidor -> depuració, i posar la primera opció a "Desenvolupador: ...." i seleccionar també la 2ª que diu algo de mostrar errors. Si amb aquests valors canviats al anar a usuaris / autenticació veus algun missatge com FATAL ERROR és que hi ha un problema de codi: has barrejat versions de moodle, falta algun plugin...

Si és una isntal·lació en producció recorda tornar als valors originals un cop hagis fet lacomprovació

Saluts

(ara veig que el post és de novembre passat...)

En resposta a David Monllaó

Re: Problemes amb gestió de l'autenticació

per Francesc Rodríguez -

Gràcies David per la teva ajuda. La veritat és que m'havia oblidat del tema tot i que encara no està resolt. He fet el que suggereixes i em retorna aquest missatge:

Error d'anàlisi XML: no s'ha trobat cap element
Ubicació: http://phobos.xtec.cat/ceiptaxonera/moodle/admin/settings.php?section=manageauths
Número de línia 357, Columna 1:

Em sembla que si vull modificar alguna cosa de l'autenticació haré de reinstalar de nou.

Gràcies

En resposta a Francesc Rodríguez

Re: Problemes amb gestió de l'autenticació

per David Monllaó -

Hola Francesc,

Podria ser que tinguessis la opció xmlstrictheaders activada? Ho pots verificar des del bloc d'administració -> servidor -> depuració, és la 3a opció; ho dic perquè el missatge aquest sembla un error de parsing de XML i aquests errors, en la majoria de casos, es mostren quan està activada la 3a opció.

Per poder trobar l'error que para l'execució de la pàgina deixant-ho en blanc només cal tenir activades el primer selector (posant-lo a DEVELOPER) i la primera caixeta de confirmació, els noms dels paràmetres son debug i debugdisplay, la caixeta de xmlstrictheaders deixa-la desmarcada.

En tot cas, lo primer que hauries de fer seria restaurar la carpeta admin que tenies inicialment, ja que si en poses una d'una altra versió de moodle la cosa pot petar per varios llocs...

Si després de resetejar els camps debug, debugdisplay i xmlstrictheaders als valors indicats segueixes veient el mateix error, pot ser complicat detectar el problema, pel que (si no hi ha cap altre company del fòrum que tingui una sol·lució) et recomanaria actualitzar (fent copia de seguretat de la base de dades) a una versió superior de moodle pe: 1.9.11, així segur que es solucionarien els problemes de codi

Salutacions,

David