suport a les classes

suport a les classes

per Begoña Tena Hernández -
Nombre de respostes: 1

jo utilitzo el moodle com a suport a les classes. allà tinc penjades les presentacions en power point que utilitzo a classe, els videos i pag web que considero interessants sobre el tema. A més em serveix per a tractar a més de la meva matèria la competència digital. Moltes vegades creiem que els nostres alumnes tenen molts coneixements informatics, ja que pertanyen a la generació tecnològica, pero en realitat no saben utilitzar correctament els ordinadors. Amb la utilització del  moodle a més de potenciar aquesta competència el que pretenc és que els alumnes vegin que hi ha diferents maneres de fer les classes  i d'aprendre, i no només a partir del llibre de text i les respectives activitats.

En resposta a Begoña Tena Hernández

Re: suport a les classes

per M. Angels Gaja Rifà -

Hola,

          jo també el faig servir el moodle  com a suport i encara no sempre. Porta molta feina buscant material -ja sigui videos o pàgines web- pels temes. les classes s'han de portar molt ben programades perquè sinó el temps se't tira a sobre. Penso que no està malament treballar amb l'ordinador sempre i quan no ens oblidem dels llibres.

Fins aviat.

Mª Àngels Gaja