Suport a les classes presencials per començar

Suport a les classes presencials per començar

per Sílvia Aznar -
Nombre de respostes: 0

Hola a tots i totes, actualment estic impartint classes d'Educació Visual i Plàstica a 2n d'ESO en un centre que està vinculat des de les darreries del curs passat al Projecte 1x1.

És en aquest marc que, enguany m'he decidit a començar a elaborar un curs Moodle adreçat a aquest alumnat.

De moment, només l'utilitzo com un espai on anar penjant els materials de suport a les classes presencials ja que l'alumnat no té llibre de Visual i Plàstica.  Va bé per fer presentacions de tipus molt divers (videos, imatges, textos, animacions, enllaços...) a l'aula i alhora perquè puguin consultar els materials prèviament o bé si l'alumnat no pot assistir a la classe per algun motiu.

Els meus coneixements i familiarització amb l'espai encara no són prou grans  per a plantejar-me res més ambiciós de moment, però he pensat que si havia de conéixer-ne totes les possibilitats abans encara no m'hi hauria posat. Espero que a mesura que vagi avançant podré ser un pèl més creativa i aprofitar-ho per a l'avaluació.