Hej Jens,
Tak for demo-sitet til Moodle 2.0. Det ser spændende ud og noget 'pænere' end de tidligere versioner. Med pænere mener jeg mere overskueligt og mere web-sideagtigt.
Jeg har to spørgsmål:
1. Weblog-delen har en række fine features - særligt editoren kan jeg godt lide. I weblog'en er der en feature: Vedhæft en fil, og jeg kan se, der er mulighed for at vedhæfte en fil, der er tilgængelig for alle på sitet, men også til 'en selv' (kladde-funktion). Ved du, om denne kladdemulighed også vil være mulig i online-opgavedelen, så brugeren kan lave en kladde af sin opgave, før den submittes?
2. Forum. Ved du noget om forum-delen - hvordan ser den ud, hvordan fungerer den?
Jeg spørger fordi, vi på mit sprogcenter, leder efter en velfungerende/overskuelig meddelelsesmulighed med generelle meddelelser + vedhæftninge af materialer mellem undervisere/kursusadministratorer og brugere. Jeg er ikke så vild med forum-delen i 1.9.9+, men umiddelbart ser weblog-delen i 2.0 lovende ud, men måske forum-delen her ville være ligeså god.
//Trille