Re: Nou fòrum: Usos de Moodle

Re: Nou fòrum: Usos de Moodle

per Bea Marín -
Nombre de respostes: 5
Realment té una versatilitat fóra de sèrie.
En aquest moment jo estic "olorant" el que pot arribar a fer el Moodle.
En el meu Moodle he creat un entorn de discusió per fer una petita recerca i reflexió sobre com ensenyar llengua a la societat de les TIC (que no és aplicar les TIC a l'àrea de llengua... encara que sigui difícil diferenciar).

Per fer-ho he dividit el "curs" en quatre temes. Dos d'ells estan ocupats per recursos (documents, webs...): un sobre el tema general d'educació-societat i l'altre sobre llengua i tecnologia. Al tercer he posat un document per reformular en conjunt en format wiki i un glosari de termes claus que van sorgint (una eina que té grans posibilitats didàctiques) i al quart, referències webs en una classificació que es va montant i desmontant segons treballem la wiki.

Hem començat fa poc i som quatre persones les que intervendrem: una administradora (secundària, formadora, barcelona), una profe amb dret d'edició (universitat -escola de mestres-, barcelona) i dos participants (tècnic formació, secundària, barcelona i secundària, mallorca).

...que serà, serà...?
(la transformació només esdevé de l'acció).
En resposta a Bea Marín

Re: Nou fòrum: Usos de Moodle

per Joan Badia -

Bea,

Sóc en Joan Badia. On s'ha d'anar per veure tot el que dius? M'interessa.

Una abraçada i fins al dia de l'acte d'ESPIRAL (ja deus saber que vinc jo. oi?.

A reveure.

JOAN BADIA

En resposta a Joan Badia

Re: Nou fòrum: Usos de Moodle

per Bea Marín -
... sí, ja sé que vindràs dissabte 11 a la celebració dels 15 anys d'Espiral a Caixa Fòrum on sentirem una conferència del Vicent Partal (aprofito aquest minuto de glòria per fer una mica de publicitat Complicitat  )

Mira, tot això encara és més una idea que un resultat. Per tant agraeixo les felicitacions però encara no és el moment...  Hem començat fa molt poc. Penso que és una manera d'aprendre Moodle tot remenant i trobant els problemes mentres que fem feina.  Ves a: http://www.acticursos.net  i allà trobaràs la categoria TIC i Llengües. Per correu privat t'enviaré una contrasenya de visitant. Potser ara mateix no és interessant, peró de ben segur al còrrer del curs aniràs trobant més cosetes.
És important treballar sense pausa pero sense presió.

Au revoir, com diu el Fede.

En resposta a Bea Marín

Re: Nou fòrum: Usos de Moodle

per Irene Pelegrí Colomer -

Hola Bea,

Molt interessant. És increïble com va creixent l'univers moodle i totes les utilitats que se li poden donar.

Fa una mica de dentetes, veure tantes capses que prometen però que no pots obrir. He vist que també hi ha un curs en creació de phpNuke que sí que he pogut xafardejar. I com que encara no en sé res (tan poquet que ni tan sols sé si m'hauria d'avergonyir) si el temps em deixa hi aniré fent ullades...

Molts de records,

Irene