Βοήθεια για πτυχιακή εργασία!

Βοήθεια για πτυχιακή εργασία!

by Βασίλειος Βασίλειος -
Number of replies: 3
Καλησπέρα σας,
Είμαι φοιτητής στο ΤΕΙ Λάρισας στο τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών. Εφτασα και εγώ στο τελικό στάδιο της πτυχιακής εργασίας. Το θέμα αυτής είναι σχετικό με το πρόγραμμα ramtype (τυφλό σύστημα δακτυλογράφησης). Σκοπός είναι η μετατροπή του προγράμματος σε ιστοσελίδα. Επειδή το θέμα το θεωρώ αρκετά ενδιαφέρον και παρά τις ελλείψεις που έχω θέλω να το τολμήσω.. Οι απορείες που έχω και οι προβληματισμοί είναι αρκετοί.
Πρώτα απ όλα θα ήθελα να μου πείτε πιο πρόγραμμα μπορώ να χρησιμοποιήσω για να κάνω την ιστοσελίδα, οτιδήποτε υπάρχει που μπορει να με βοηθήσει (όπως βοηθήματα σχετικα με java, html και οτιδήποτε άλλο κρίνεται ότι χρειάζεται). Επίσης υπάρχει κάποιο κομμάτι κώδικα έτοιμο που να μπορώ να χρησιμοποιήσω/τροποποιήσω ή πρέπει να γίνει εξ ολοκλήρου απο την αρχή?
Είναι η πρώτη φορά που επιχειρώ να κάνω ιστοσελίδα, και το τονίζω για να καταλάβετε ότι και παραμικρή λεπτομέρεια είναι πολύ σημαντική για εμένα. Ελπίζω να μην σας κούρασα!
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Average of ratings: -
In reply to Βασίλειος Βασίλειος

Απάντηση: Βοήθεια για πτυχιακή εργασία!

by I B -
Υποθέτω πως θες να μάθεις σχετικά γρήγορα HTML, θα σου έλεγα να κατεβάσεις (όλο και κάπου θα το βρεις σπασμένο) το FrontPage (Office) της Microsoft. Νομίζω στην τελευταία έκδοση του Office έχει μετονομαστεί σε SharePoint Designer.

Έχει αρκετά έτοιμα εργαλεία που θα βοηθήσουν να στήσεις μια σελίδα και υπάρχει και ο κώδικας για να μπορεσεις σιγά σιγά να μάθεις τι παίζει. επίσης καλό είναι να δεις και αυτό το site http://www.w3schools.com/html/default.asp

Τώρα όσον αφορά την μετατροπή του προγράμματος σε site< θα πρέπει όπως είπες και εσύ να ψάξεις τί γίνεται με java/javascript.

Με καλή (και επίμονη) αναζήτηση στο google θα μπορεσεις να βρεις πολλά πράγματα.

Εύχομαι να βοήθησα λίγο!

Καλή επιτυχία!
In reply to I B

Απάντηση: Βοήθεια για πτυχιακή εργασία!