Adaptació de cursos al català

Adaptació de cursos al català

per Remei Camps Ferrer -
Nombre de respostes: 5
Hola,

Només volia comentar-vos que, a partir del curs de lliure accés Moodle para estudiantes que s'ofereix a la Comunitat de Moodle en Español, hem començat a fer-ne una adaptació al català.

De moment, només hi ha adaptat el primer Mòdul (podeu veure'l aqui), i la previsió és (santa innocència!!?) tenir-ho llest per al mes vinent.

Quan el tinguem, l'oferirem lliure a la comunitat.

Mentre, s'accepten comentaris, suggeriments, crítiques.... somriures

Un somris,
Remei
En resposta a Remei Camps Ferrer

Re: Adaptació de cursos al català

per Irene Pelegrí Colomer -
Hola Remei Somrient

Jo també havia començat a traduir alguna coseta del curs de moodle per a estudiants, i també vaig ser moooolt optimista amb el temps. Els miniresultats són a http://phobos.xtec.net/imartin6/moodle/course/view.php?id=18. Si alguna cosa es pot aprofitar, ja diràs.

Ens veiem!

Irene
En resposta a Irene Pelegrí Colomer

Re: Adaptació de cursos al català

per Remei Camps Ferrer -

Eo, Irene!!

Tu i jo tenim una mena de connexió... especial, uhóoo!!
a banda d'aquest inici de traducció que començarem a fer juntes ja fa... uuuufff, te'n recordes?

No havia vist aquest correu teu, però dissabte escrivia a aquesta comunitat per oferir la versió reduïda (i personalitzada) del Moodle per a estudiants que, al final, vaig muntar per necesidades del guión.

Està a Comunitat Moodle en català (no sé per què no ho vaig enviar allí i no aqui...) i el Joan ha posat un enllaç al Dowload des de Mercat.

Ei, i seguim en contacte, eh?

Un somrís,
Remei