foutmelding bij aanmaken forum

foutmelding bij aanmaken forum

by ronny heiremans -
Number of replies: 13

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/cvoosp/public_html/moodle1/lib/weblib.php on line 2168

deze fout komt erop te staan, iemand enig idee

Average of ratings: -
In reply to ronny heiremans

Re: foutmelding bij aanmaken forum

by koen roggemans -
Picture of Heel behulpzame Moodlers Picture of Hoofdontwikkelaars Picture of Moodle HQ Picture of Vertalers
config.php bewerkt?
In reply to koen roggemans

Re: foutmelding bij aanmaken forum

by ronny heiremans -

ja ?

moet ik daar de fout zoeken ?

In reply to ronny heiremans

Re: foutmelding bij aanmaken forum

by koen roggemans -
Picture of Heel behulpzame Moodlers Picture of Hoofdontwikkelaars Picture of Moodle HQ Picture of Vertalers
s er in dat geval een spatie of een lege regel na ?> geslopen? Dat mag absoluut niet en resulteert in zulke fouten
In reply to koen roggemans

Re: foutmelding bij aanmaken forum

by Frank van Lunteren -

Ik krijg deze melding als een een woordenlijst wil maken.

Wat betekent dit?

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /www/htdocs/mendelel/moodle/lib/weblib.php on line 2172

In reply to ronny heiremans

Re: foutmelding bij aanmaken forum

by Jean-Pierre Pawlak -

Groepen aanstaan in instellingen terwijl er geen groepen zijn???
(ik herinner mij vaag een invalid-argument-fout bij het opvragen van statistieken bij een vak)

In reply to Jean-Pierre Pawlak

Re: foutmelding bij aanmaken forum

by ronny heiremans -

neen er zijn geen groepen geconfigureerd

wat wel raar is als ik als docent inlog dan krijg ik bij aanmaken van het forum niet de foutmelding

als ik als admin aanlog dan krijg ik bij aanmaak van forum wel de foutmelding

In reply to ronny heiremans

Re: foutmelding bij aanmaken forum

by koen roggemans -
Picture of Heel behulpzame Moodlers Picture of Hoofdontwikkelaars Picture of Moodle HQ Picture of Vertalers
Waar staat die fout juist? en nadat je waar op geklikt hebt?
In reply to koen roggemans

Re: foutmelding bij aanmaken forum

by ronny heiremans -

fout komt op scherm ams men op activiteit toevoegen , forum heeft geopend

aan het invoerveld van cijfer, dit is idem bij woordenlijst

In reply to ronny heiremans

Re: foutmelding bij aanmaken forum

by koen roggemans -
Picture of Heel behulpzame Moodlers Picture of Hoofdontwikkelaars Picture of Moodle HQ Picture of Vertalers

Dan heb je geen standaardschaal, zonder twijfel.

Maak een schaal aan (bij schalen)  als je dat nog niet gedaan zou hebben, start phpMyadmin en verander van in mdl_scales de courseID van een schaal in een 0 en 't zal opgelost zijn.

In reply to koen roggemans

Re: foutmelding bij aanmaken forum

by ronny heiremans -

Koen wat zouden we doen zonder u wijze raad, t'is inderdaad opgelost dank u

In reply to ronny heiremans

Re: foutmelding bij aanmaken forum

by koen roggemans -
Picture of Heel behulpzame Moodlers Picture of Hoofdontwikkelaars Picture of Moodle HQ Picture of Vertalers

Ik heb een paar dagen geleden een gesloten bug rond die schalen heropend, nl om een interface te hebben om sitewide schalen aan te maken. In die databank peuteren vind ik nu geen stijl hebben.

't is een klassieker hoor Ronny. Als ik er wat vroeger aan gedacht had om te specifiëren waar de fout juist verscheen, was het al veel sneller opgelost.

In reply to koen roggemans

Re: foutmelding bij aanmaken forum

by Ger Tielemans -
The for each () melding komt op veel plaatsen in Moodle voor, meestal omdat je nog lege tabellen hebt en Moodle opdracht geeft iets met de inhoud van de tabellen te doen. Niet netjes, meestal kun je deze error negeren. (Of in de code een check inbouwen die kijkt of er al een tabel is en alleen de handeling uitvoeren als er een tabel is: error negeren is minder werk.)