Arxiu core??

Arxiu core??

per Margalida Capellà -
Nombre de respostes: 2

Hola a tots de nou,

Abans de començar aquest curs, com que volia personalitzar alguns colors de l'aparença que utilitzo per defecte, vaig estar remenant amb el Filezilla per dins la carpeta Formal_White, del directori theme. La meva sorpresa va ser trobar-me, dins el Formal-White, un arxiu mastodont anomenat "core", amb els atributs fixats en 600 (que no es deixen canviar!), de propietat un tal "werserv" i que tampoc es pot baixar en local, ni res de res. Aquest arxiu només l'he vist en la carpeta Formal-White, i no sé si la seva presència té a veure amb una còpia de seguretat que uns dies abans vaig itentar fer de la base de dades, però que durant l'execució se'm va quedar penjada.

A banda d'això, jo no he notat res anormal en el funcionament de l'aplicatiu, però tinc curiositat en saber què fa un arxiu tan gran. Algú em pot indicar si és normal la seva presència?  

Gràcies!

Fitxer adjunt capture_0678rw.jpg
En resposta a Margalida Capellà

Re: Arxiu core??

per Joan Queralt -
Imatge Traductors

Potser és una "herència" d'instal·lacions antigues. A la meva instal·lació no apareix aquest fitxer (i funciona):

core
En resposta a Joan Queralt

Re: Arxiu core??

per Margalida Capellà -

Moltes Gràcies; Joan.

Amb la teva resposta i el que he trobat per altres fòrums sobre l'assumpte, m'he animada a esborrar l'arxiu core i punt. Sembla que els core aquests es tracten d'uns arxius residuals que es generen quan un sistema o un servidor fa un cata-crack potent. De fet, el meu core (sembla que parlem d'un gelat!) estava datat el 2/10/2008, dies de l'any passat en què el Phobos anava molt malament.