decembre

decembre

per Joan Queralt -
Nombre de respostes: 5
Imatge Traductors
L'altre dia me'n van fer adonar. Quan programem un curs setmanal i arribem al mes de desembre, Moodle ens escriu decembre.
Vaig pensar que seria un problema en la traducció, però després he pensat que potser ve de la traducció de l'idioma del servidor "locale ca_ES"
Què cal fer per solucionar-ho? És de la traducció de Moodle? Quin fitxer caldria editar? O és de l'idioma del servidor, i ho deixem córrer?
En resposta a Joan Queralt

Re: decembre

per Pepe Meneu Montoro -

Doncs a mi me sembla que deu ser un problema del servidor perquè el que fem servir nosaltres trau bé el mes de "desembre"

http://botaniccalduch.com/moodle/index.php?cal_m=12&cal_y=2004

En resposta a Pepe Meneu Montoro

decembre/desembre

per Angels Mustienes -

Després d'àrdues consultes, anades i vingudes amb Arsys, el servidor on tinc el moodle, he aconseguit que es solucioni el problema del decembre/desembre, i ja podem arribar al mes dotzé sense errades ortogràfiques.

Realment era un problema del servidor.

Àngels

En resposta a Angels Mustienes

Re: decembre/desembre

per Joan Queralt -
Imatge Traductors
Hola Angels,
Endevina on tinc jo Moodle que em surt, encara, "decembre"Complicitat.
Si us plau, digue'm què els he de dir pèr a què m'ho canviïn abans no arrivi decembre. Gràcies.
En resposta a Joan Queralt

Re: decembre/desembre

per Angels Mustienes -
Joan aquesta és la resposta, després de moltes converses. A veure si et serveix.
------
Estimado cliente
 
    Respecto a su notificación sobre determinadas palabras en catalán dentro del dominio iessantjust.net, indicarle que se realizado una modificación interna, pero en las pruebas han ido apareciendo nombres de meses cortados y luego han vuelto a aparecer al volver a consultar el mismo calendario. Para las consultas nuevas aparecían bien los meses.
    Si persistiera algún problema, indíquenoslo y lo comprobaremos nuevamente.

    Quedamos a su disposición para cualquier otra consulta.
 
Reciba un cordial saludo
____________________________
Alfredo Amalric
Dpto. Soporte Técnico
arsys.es
Tlf:  902 11 55 30
Email: soporte@arsys.es
http://www.arsys.es
En resposta a Joan Queralt

Re: decembre

per Oriol Morell Jané -
És una errada del "locale" català en segons quina distribució, per això depen de qui ho veu bé i depen de qui no.

Al nostre servidor apareixia també 'decembre' i vaig una petita imprudència que ha funcionat: Editar amb el vi l'arxiu /usr/lib/locale/ca_ES/LC_TIME i modificar les entrades 'dec' i 'decembre' per 'des' i 'desembre'.

Fins ara!