Probleem met ---Bronnen - Bron toevoegen - Zoek webpagina's:---

Probleem met ---Bronnen - Bron toevoegen - Zoek webpagina's:---

door Wijnhold Bolt -
Aantal antwoorden: 4
Probleem met ---Bronnen - Bron toevoegen - Zoek webpagina's:---

Ik heb een merkwaardig probleem waar ik graag hulp bij wil:
Als ik een bron wil toevoegen en op [Bestand/website linken] klik wordt een nieuwe pagina geopend.
Bij klikken op [Zoek webpagina's] gebeurt er helemaal niets. Er zou een nieuwe pagina geopend moeten worden met een zoekmachine (bv Google).

De volgende code wordt hiervoor gebruikt.

<div class="fitem"><div class="fitemtitle"><label for="id_searchbutton"> </label></div><div class="felement fbutton"><input name="searchbutton" value="Zoek webpagina's..." type="button" title="Zoek webpagina's" onclick="return window.open('http://google.com/', 'websearch', 'menubar=1,location=1,directories=1,toolbar=1,scrollbars,resizable,width=800,height=600');" id="id_searchbutton" /></div></div>
</div>

In mijn moodle zie ik echter de volgende code:

<div class="fitem"><div class="fitemtitle"><label for="id_searchbutton"> </label></div><div class="felement fbutton"><input name="searchbutton" value="Zoek webpagina's..." type="button" id="id_searchbutton" /></div></div>
</div>

Ook bij upgraden blijft dit. Wie heeft een idee hoe ik dit kan herstellen????
Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Wijnhold Bolt

Re: Probleem met ---Bronnen - Bron toevoegen - Zoek webpagina's:---

door Hans de Zwart -
Hoi Wijnhold,

Misschien te simpel gedacht, maar wat heb je in het "Site Beheer" menu bij Modules -> Activiteiten -> Bronnen -> Standaard voor zoeken op het web staan?

Vr. groet,

Hans
Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Hans de Zwart

Re: Probleem met ---Bronnen - Bron toevoegen - Zoek webpagina's:---

door Wijnhold Bolt -
Ik heb daar staan: http://google.nl/

Heeft iemand enig idee welk php script uitgevoerd wordt als de (bron toevoegen) pagina wordt geladen?
Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Wijnhold Bolt

Re: Probleem met ---Bronnen - Bron toevoegen - Zoek webpagina's:---

door Hans de Zwart -
Hoi Wijnhold,

Er worden een aantal scripts uit de /mod/resource/ en /mod/resource/type/file/ directory geladen. Vreemd probleem... hopelijk kom je er uit.

Hans
Gemiddelde van de beoordelingen:  -