Afbeeldingen in een les

Afbeeldingen in een les

door John Joosten -
Aantal antwoorden: 4

Hallo,

Ik ben een beginnende Moodle gebruiker en ben nu bezig met het maken van lessen. Als ik een afbeelding invoeg in een les is dit geen probleem, maar als ik deze afbeelding wil slepen om te plaatsen in de tekst waar ik het wil gaat dit niet. Ik kan er wel voor kiezen om de afbeelding links of rechts in het veld te plaatsen maar kan deze niet slepen. Ik zou het eigenlijk zo willen hebben dat ik de afbeelding kan verplaasten en dat het mogelijk is om links of rechts naast de afbeelding nog tekst te plaatsen. Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen.

Groeten,

John Joosten

  

Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op John Joosten

Re: Afbeeldingen in een les

door Han Buwalda -
John,

ik rommel wat raak. Even uitproberen. Wel vind ik figuurtitel en duidelijke uitleg belangrijk. En ik gebruik gewoon nog de webpagina. Van lessen zie ik nog even af. Eerst kijken wat Exe kan.

Succes
Han
Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Han Buwalda

Re: Afbeeldingen in een les

door John Joosten -

Hallo Han,

Krijg jij het wel voor elkaar om je afbeelding te plaatsen waar je wil in een les?

Gr,

John

Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op John Joosten

Re: Afbeeldingen in een les

door Han Buwalda -
John

zoals ik aangaf maak ik me daar niet druk om. Nee dus, iets met positie? en uitlijning..... kan dat ingesteld worden? Ik dicht een verhaal en daar zet ik plaatjes in. en dan ga ik schuiven dat is afhankelijk van de lijn van de uitleg (didactiek) Wel een behoorlijk gedoe overigens.

Ga nu eens kijken bij exe. daar kan ik heel gemakkelijk vragen in kwijt. Maakt het interactiever en leuker. Meer de moeite waard om te invcesterenm. Klus voor de voorjaarsvakantie of de andere ....

Han
Ik werk dus met witregels.
Bij G5 en dan bij halogenen halogeniden kan je zien wat ik heb gemaakt. De link krijg ik even niet geplakt. safaribug?
Gemiddelde van de beoordelingen:  -