instal·lació pas a pas si us plau..

instal·lació pas a pas si us plau..

per Laura Marsellés -
Nombre de respostes: 3
Hola! sóc nova amb això del moodle i torobo que és molt útil a l'hora de treballar amb canalla. Però sóc una mica negada per les novestecnologies i no me'n surto amb la instal·lació, m'he descarregat mil vegades l'arxiu però no sé que passa que no s'instal·la res.. s'ha de fer alguna cosa abans??? hi ha algun lloc on expliqui la instal·lació pas a pas??? us estaria molt agraïda si m'ajudessiu!!!!!
En resposta a Laura Marsellés

Re: instal·lació pas a pas si us plau..

per Marià Betriu -

Si ja t'has baixat l'arxiu, cal descomprimir-lo i pujar els arxius al servidor. Després fer la instal·lació, omplint les dades que moodle necessita per rutllar,  i crear les taules de la base de dades. En principi és un procés senzill i només cal anar passant pantalles i omlir algun formulari.

Si vols una bona guia la trobarà a la pàgina personal de J. Fontich, en aquest enllaç:

http://phobos.xtec.cat/jfontich/index.php?option=com_content&task=view&id=316&Itemid=1

Que vagi bé !!!

En resposta a Marià Betriu

Re: instal·lació pas a pas si us plau..

per Jordi Fontich Vicens -
Hola Marià,
gràcies per citar la meva guia. tot i que és una mica obsoleta, a grans trets encara es pot dir que serveix. tot i això ja no la podreu trobar en el meu lloc personal (que em vaig carregar al provar de fer una actualització), sinó directament a

http://fon.gs/phobos-instalar-moodle

Hauré de provar d'actualitzar-la... Vergonyós
En resposta a Laura Marsellés

ClicaRe: instal·lació pas a pas si us plau..

per Toni Antúnez -

A veure si et serveix aquest manual:

Apunts per el meus alumnes de Moodle de com penjar Moodle a XTEC per a versions 1.6 o superiors. En principi amb aquests apunts la majoria han aconseguit pujar el seu Moodle sense problemes.

Aquest document en concret s'ha fet per a una versió 1.6 però és extensible per a 1.7 i 1.8 (suposo que la 1.9 també). Possiblement en altres versions canviarà l'ordre de les finestres explicatives, però en definitiva el procediment serà quasi igual.

El document explica

1. Com penjar Moodle amb Filezilla (Pas a pas)
2. Quines dades posar en les finestres de configuació (sempre que penjem moodle a phobos)
3. Que fem amb el tema dels idiomes (pujada del idioma a Moodle de forma manual)
4. Configuració pel tema idiomes de Moodle.

Si m'oblidés qualsevol cosa farem la correcció del document, aprofitant les vostres intervencions....

Tens permís per fer difusió del document que es troba en pdf.
Toni Antúnez




Per Baixar el document: Clica aki


Pdta: El usuari (totalment fictici) emprat a les imatges és pgotera amb contrasenya abcd1234